יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

הסליק שלי: חלק ג'

שלומלום!!!

חזרתי לחלק שלישי ואחרון על מוצרי סליק :)
תתכוננו, זה הולך להיות פוסט ארוך, הפעם אני הולכת לבחון את כ-ל פלטות הצלליות שלי מהם, 8 במספר. מאחר ויש המון פלטות, אסקור ברפרוף ולא אכנס יותר מדי לכל צללית.

יאללה, התחלנו:
כמה מילים כלליות על הצלליות של סליק: אני מתה עליהן! הצלליות פיגמנטיות ברובן, עמידות ונמרחות בקלות, פה ושם יש גוונים מאטים או גווני עור שאין להן ממש פיגמנט, או שסתם לא רואים אותן על העור שלי כי הוא גם ככה בהיר. הפלטות עולות 9.99$, ויש 12 צלליות בפלטה. אני חושת שזו השקעה ממש שווה  אם רוצים הרבה צבעים במעט כסף.
המשלוח הגיע אלי אחרי כשבועיים, אבל יש כאה שהגיע אליהן אחרי 5 ימים, כנראה שזה משהו אצלי בדואר..
בכל אופן אני ממליצה בכל לשון להתפנק בפלטה כזו, כי באמת שאפשר להוציא המון מכל אחת מהן :)

מאחר שאני לא רוצה להלאות במילים, זוהי סקירה כללית על כל הפלטות, יהיו כמה מילים על כל פלטה, אב לא סקירה על כל צללית וצללית, פשוט כי כולן טובות מבחינתי :)
מכאן תחליטו אתן בעצמך, עפ"י התמונות והסווטצ'ים :)


Snapshots


 פלטה צבעונית, קיצית וכיפית. אני משתמשת בה לא מעט, והמון בצללית שכבר רואים בה את הפן, אני אוהבת אותה מאוד להארות, והיא מחזיקה לי מעמד מעולה. אפשר להגיע עם הפלטה הזו ללוקים מאוד צבעוניים ורועשים, אבל גם לדברים מעודנים..
לטעמי תתאים לנערות שרוצות להתחיל להתעסק עם צבעים :)







Lagoon

אם אתן רוצות צבעים אקזוטיים, חזקים, ובהחט תופסים את העין, זו הפלטה בשבילכן. לוק עדין קשה ליצור איתה.. בדיוק בשבילי :D
יש המון שילובים יפים שאפשר ליצור עם הפלטה, אבל חייבים להוסיף איזשהו גוון עדין ומאט לעצם הגבה, אחרת זה יהיה יותר מדי.







Ultra Matte V1

 דיברתי על גוונים בהירים מאטים שכמעט לא נראים עלי? קבלו:
מה שכן, פלטת שכולה מאטית ומהממת, וכיף כיף כיף עבוד איתה. החומר לא מתפורר יותר מדי, נמרח ומטשטש בקלות, והכי חשוב שזה אשכרה מאט. איי לייק :)








Oh So Special


אל תכעסו עלי....!!! מבחינתי היא המשעממת של החבורה ואני לא ניגשת אלי הרבה. היא נקנתה בטעות, אני ואמא רצינו לנסות את  סליק, זו הייתה הזמנה ראשונה ואני הייתי אמורה להזמין את פלטת אסיד, אבל בטעות הזמנו את זו פעמיים, זו הפלטה שאמא רצתה. אז קיבלנו אחת לכל אחת. כשאני חושבת על זה יש מאפיינים דומים בינה לבין הנייקד, אבל זו קודרת יותר. היא בסדר, פיגמנטית (חוץ מצהמאטים בגווני החום למיניהם, איתם צריך להילחם), עמידה, הכל. פשוט משעממת אותי בצבעים.
מה שכן, גוון ה-gunmetal ממש מוצלח, והשחור הוא שחור כמו שצריך.


יש 12 צלליות בסווטץ', אל תטעו. הימנית מלמטה סתם בלתי אפשרית להוצאת פיגמנט, ומעליה ורודה בהירה


Acid

אהובתי!!!
פלטה עם צבעי נאון מגניבים לגמרי, שלא נראים הכי הכי בסווטץ' על עור נקי, אבל יושבים מעולה על בסיס לח. הסגול התחתון משמאל קצת בעייתי, ואת הלבן לא רואים עלי כי אני בעצמי לבנה בחלק הפנימי של היד :P, אבל תאמינו לי שהפלטה הזו שווה. למשוגעים בלבד!!!




Ultra Mattes V2
אחותה הבוגרת יותר והמתונה יותר של אולטרה מאט 1 הצבעונית והצעקנית. אני מאמינה שאחרוש על הפלטה הזו בחודשים הקרובים, עם מזג האוויר הקריר שלא בדיוק מזמין את הניאונים מהפלטה הקודמת.
הצבעים חזקים, קודרים, ופשוט מושלמים למעושנים סתוויים. ויש כאן הפתעה - גווני העור והלבן המאטים בעלי פיגמנט מצויין!!!


Candy
המתוקה וה-girly בחבורה. היא יצאה במהדורה מוגבלת והספקתי לשים עליה את ידי D:
צבעונית, אביבית, ומעוררת השראה..
הצבעים פיגמנטיים כולם, גם המאטים, אמנם טיפה מתפוררים.
הגוון הסגול מדהים מבחינתי ברמת הפיגמנט שלו, ואני ממש מאוהבת בגוונים הירוקים שבפלטה הזו.
כיף :D








מסקרה eye drama
תעשו לי לעצמכן טוב ותתרחקו מהדבר הזה. למטה יש צילום של שני נסיונות עם המסקרה שחוץ מלגרום לריסים להיראות עוד יותר קצרים ודמויי רגלי עכבישים, לא עושה כלום. בחיי שזו קניה מיותרת.
המברשת בעלת ארבע שורות של סיבים, ונסיון לגלגל את המברשת על הריסים גרמה לתוצאה איומה שהייתה גם לא נעימה בקטע הפיזי.תוותרו, פשוט תוותרו.





עד כאן להיום,  לא לשכוח לעשות לייק בעמוד שלי :)

https://www.facebook.com/?q=#/PhoenixBlackMUA?ref=br_tf


אדיוס!!

הסליק שלי: חלק ב'

שלומלום, אנשים יקרים!!!
כ"כ התגעגעתי לבלוג, אין לכם מושג! הייתה לי תקופה די עמוסה, עם מעבר הדירה, והחזרות לתחרות היפה והשמנה (שכנראה תגרור אותי סופסוף לעשות פוסט אופנה ולראות אם אנשים מתחברים לבגדים שלי כמו לאיפור). אז כבר פחות או יותר התמקמנו בבית החדש, למרות שיש עוד דברים להעביר ולמיין - עדיין לא נגענו במחסן - היסטוריה של שני בתים ושלושה דורות. אני ואמא חיינו בשלוש השנים האחרונות בבית של סבתא, שנפטרה לפני שלוש שנים, ולפני כן  הייתה בבית אבות, אחרי ששברה את מפרק האגן ופיתחה אלצהיימר די חמור, סיפור די כואב שנראה לי שהרבה מכירים. בכל אופן, המעבר, והצורך למיין ולברור את כל מה שיש בבית, דרשו ממני המון זמן ואנרגיות, פיזיות ונפשיות, כך שלא ממש הייתה י השראה או חשק לבלוג - אולי לא נעים להגיד את זה (שלא תחשבו לרגע שלא אכפת לי מכם!) אבל הבית והמשפחה היו יותר חשובים לי בתקופה הזו.
בנוסף, אני משתתפת בתחרות יופי שמארגנת הסוכנת אסתריקה נגיד, מלכת היופי השמנה. התחרות מתקיימת בב"ש,  וזה שרף לי המון זמן וכוחות להגיע לשם, בכל זאת 3 שעות נסיעה לכל כיוון (במצב הטוב, כן?).

טוב, תכל'ס!!!
sleek . ראיתם את השפתונים, עכשיו ניגש לחומרים היבשים: היום אני נוגעת במוצרי הפנים, המסקרה, הליינרים (יש לי גם ג'ל וגם נוזלי) והפלטות יהיו בפוסט הבא.

נתחיל:

Contour Kit

מארז דואו של ברונזר והיילייטר.
היילייטר - החומר פיגמנטי, אבל לא יותר מדי, אין בעיה להעמיס קצת. בטשטוש הוא קצת נעלם אז צריך להוסיף אח"כ. נותן ברק מאוד עדין, אבל נראה לעין, עמידות משביעת רצון בתנאים נורמליים.
המריחה לא "נתקעה" על בסיס לח, ובסך הכל מוצר מוצלח מאוד, שלדעתי היה טוב אם גם היה מגיע בנפרד.
ברונזר - גוון קצת חם, אבל מתקבלת הצללה מאוד טבעית על העור. החומר מאוד פיגמנטי וצריך להיזהר, כמות קטנה של חומר יכולה לעבוד על שטח די גדול. צריך ממש לטפוח בעדינות על הפאן ולרפרף עם המברשת על העור, אחרת יכול להיות כתם. העמידות טובה, וההנחה נעימה.
הסווטץ' צולם באור שמש ישיר
אני קניתי את הקיט בגוון LIGHT, הוא מגיע בעוד שני גוונים כהים יותר. אם יכולתי הייתי לוקחת את הברונזר מהקיט הכהה ואת ההיילייטר מהקיט הבהיר, אבל החלקים לא נמכרים בנפרד :P

לינק ישיר למוצר (לאחרונה סליק שינו את מבנה האתר ובמקום אפשרות גלילה ובחירת אפשרות בתוך דף המוצר, כל גוון נמצא בעמוד נפרד):
http://www.sleekmakeup.com/face-contour-kit-light

מימין - סווטץ' מטושטש, משמאל - הסווטץ' לפני הטשטוש
בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה, ומוצאת את עצמי ניגשת לסט הזה כמעט כ פעם שאני מתאפרת. תענוג :D



Blush-By-3

טריו של סמקים בוהקים ויפים, אבל מסוכנים :P
לקחתי את שלישיית  הסמקים בגוון Lace.
הגוון הימני, crochet, פיגמנטי בטירוף וצריך ממש להיזהר איתו. הגוון מאוד יפה, אבל אני הייתי מניחה אותו בצורה כמעט בלתי מורגשת.
הגוון האמצעי guipure כמעט זהה לrose gold , המקביל של סליק לאורגזם של NARS.פחות התחברתי אליו, לקחתי את הסט הזה בשביל שני הסמקים המאטים. בעלת נקבוביות פעורות כשלי צריכה להיזהר מסמקים מבריקים, זה לא נראה הכי-הכי.
הגוון השלישי, chantilly (המילה באה מתחום הקולינריה - קרם שנטילי הוא פשוט קצפת :) ), הוא האהוב עלי ביותר. כתמתם, לא הכי פיגמנטי, נראה זרחני בסווטץ' אבל נותן glow עדין לעור, בלי להבריק. גיליתי שאני אוהבת סמקים כתומים, שהם הרבה יותר מחמיאים לי מהורודים. או שאני פשוט לא יודית להתעסק עם הורודים, who knows...
בכל אופן, הגוון הכתום לגמרי קנה אותי, ואני מאוד מרוצה מהסט הזה, רק צריכה לדחוף את עצמי יותרלהשתמש בסמקים. בגלל שהפנים שלי מאוד עגולות גם ככה (אני קוראת לעצמי ראש אבטיח :P), אני מפחדת מסמקים שיושבים על תפוחי הלחיים. עשיתי את הקניה הענקית הזו של מוצרי הסמקה והצללה כדי להרגיל את עצמי להניח גם סומק ולא רק ברונזר, החלטתי שאני בונה לי אוסף בסיסי מחברה טובה וזולה, ואם אראה שטוב לי אקנה כמה מחברות כמו מאק, בובי ואינגלוט.
לינק ישיר למוצר :http://www.sleekmakeup.com/blush-by-3-lace

הסווטצ'ים יצאו בסדר הפוך מהסדר בפאן :P

Face Form

כאן קצת נדפקתי, אבל לא לגמרי. הטריו הזה הוא כמו הקונטור קיט, רק עם סומק בנוסף. הסומק שמצורף הוא המקבילה של סליק לאורגזם של NARS, והוא נקרא Rose Gold.
אין לי טעם לסקור שוב את הברונזר וההיילייטר, הם בדיוק אותו הדבר. את הסומק לא ממש יצא לי לנסות כי אני לא מתה על הברק הזהוב, אבל אנסה השבוע בכל זאת, אולי יהיה לי קליק :)
בסווטץ', כשטשטשתי את הסומק הרגשתי שהגוון הורדרד די נעלם ונשאר בעיקר הברק הזהוב.






יכול להיות שהפלטה הזו הייתה קניה מיותרת, אבל לפחות אין סיכוי שיגמרו לי הברונזר וההיילייטר D:
לינק ישיר למוצר: http://www.sleekmakeup.com/face-form-contour-light

סמקים בודדים

אמרתי שאני בונה קולקציית סמקים? אז הייתי חייבצת לקחת כמה ככה, לבד...
היו שני גוונים שקרצו לי ולא יכולתי השאיר, ואחד שהמליצו לי עליו ואני עדיין מנסה להתחבר אליו (ניחשתם נכון - הורוד).

Life's A Peach
גוון כתום וחמוד, לא הכי פיגמנטי בעולם, אבל אני ממש אוהבת אותו וכבר ניגשתי אליו די הרבה. הוא נותן מן חיוניות יפה כזה שאני אוהבת, לא בטוחה איך להסביר. פשוט אהבה :)
http://www.sleekmakeup.com/blush-life-s-a-peach
Flamingo
הורוד-מסטיק של החבורה, שהומלץ לי ע"י קארין המקסימה מבלוג makeup-land.
קשה לי עם צבע ורוד, ולא משנה באיזה מצב צבירה הוא מגיע - סומק, צללית, חולצה או בכלל יוגורט.
החלטתי שאני מנסה להתגבר על זה ולהיות ילדה גדולה, אבל אני חייבת להיות כנה ולומר שעדיין לא הצלחתי לאזור אומץ ולהניח את  הסומק הזה. הפיגמנט שלו מאוד חזק ובוהק, ואת הסווטץ' בקושי הצלחתי לטשטש, מה שאומר שהדבר הזה גם מ-א-ו-ד עמיד וצריך להשתמש בו בעדינות.
http://www.sleekmakeup.com/blush-flamingo
Flushed
הגוון שממש דיבר אלי. בפאן נראה גוון בורדו כהה, שלא ידעתי איך להשתמש בו, אבל כשהנחתי אותו הוא קיבל על העור שלי גוון מאוד עדין ולביש, וכבר השתמשתי בסומק הזסה מספר פעמים, אני בהחלט שמחה שלקחתי את הגוון הזה. למרות שיש לו פיגמנט די חזק, אין שום בעיה לטשטש אותו.
http://www.sleekmakeup.com/blush-flushed

בשורה התחתונה אני מאוד מרוצה מכל המוצרים היבשים של סליק. המוצרים פיגמנטיים, עמידים, ולרוב מטשטשים נהדר. למי שלא רוצה להשקיע 150 ש"ח בסומק אחד (אני! אני! אני!) החברה הזו היא פתרון מעולה. יש מבחר מאוד רחב של גוונים ברוב המוצרים, המחיר נוח, המשלוח זול, והמוצרים באיכות מאוד גבוהה, שמבחינתי יכולה להוות גם מוצרים לאיפור כלות ואירועים בלי שום בעיה.


עכשיו... ב-20.10.13 אני חוגגת חצי שנה לבלוג. אני יודעת שזה לא הרבה, אבל בפעם הקודמת שניסיתי לנהל בלוג (לפני שנים) א הצלחתי לכתוב יותר מפוסט אחד (זה לא היה בלוג איפור וטיפוח, סתפ פריקת רגשות).
יש לי המון שינויים לאחרונה, ב-1.10.13 אני מתחילה לעבוד במאק, אחרי שנלחמתי על זה במשך חודשים וחלמתי במשך שנים, עברתי לדירה חדשה לגמרי, בלי זכרונות מבני משפחה שכבר אינם, יש לי את התחרות שעוזרת לי לקבל את עצמי יחד עם הפאלטות, אבל גם להכיר בכך שאני לא מכוערת.
אתן הקוראות, עזרתן לי המון. אם מדובר ברותם, חברה מקסימה שגרמה לי לעשות את הצעד ולפתוח בלוג, ואם זו אל מ-beautyelee שעזרה לי המון, גם בפן הטכני וגם בפן הרגשי. כולכן עזרתן לי להחזיק מעמד עד עכשיו, לפתח בטחון עצמי, להתחייב לבלוג, ולהנות מזה.

כאות תודה, אני רוצה להעניק לאחת מכן שי צנוע שאספתי מפה ומשם. הזוכה תוכרז ב-20.10.13

המתנה שתוגרל:
פלטת Candy של SLEEK
קרם גוף וסבון נוזלי ורבנה בגודל מיוחד (75ML) של ל'אוקסיטן
קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן
סבון מוצק בריח ורדים של ל'אוקסיטן
לק בגוון Lacquered Up של ESSIE
לק בגוון 279 של לייף
שתי צלליות קולור טאטו מקולקציית המטאל בגוונים Barely Branded + Inked In Pink
מסקרה High Impact של קליניק בגודל מיוחד
בנוסף לזה, סתם כי בא לי, יהיו כמה שטויות נוספות שאני לא מצלמת :)

כל מה שאתן צריכות לעשות:
1) לייק לעמוד שלי בפייסבוק : https://www.facebook.com/PhoenixBlackMUA
2) להגיב בפוסט, ולספר לי מה המוצר שאתן לא זזות בלעדיו

 





a Rafflecopter giveaway

מברשות, רבותי, מברשות!!!

שלומלום לכולם!!!

מאז תחילת הבלוג אני מדברת המון על מוצרי איפור וטיפוח, מראות איפור וכל מה שבעניין. אבל עוד לא דיברתי על מברשות - אלה שגורמות להכל התחבר ולהפוך לקסם...
אני מחזיקה בארסנל קרוב ל-100 מברשות, ואני משתמשת ברובן ביומיום.

צלליות יפות וחומרים פיגמנטיים זה טוב ויפה, אבל השאלה איך משתמשים בחומר. לכל מוצר יש את דרך השימוש והמברשת האידיאלית עבורו. לחלקם מדובר באצבעות שלנו, צלליות וסמקי קרם לדוגמא. אני לוקחת ומר עם האצבע, מניחה נקודה על הלחי, ומטשטש עם Buffing Brush של Real Technique. היא בעלת סיבים סינטטיים, דחוסים, ורכים.היא מטמיעה את החומר בעור ומפזרת אותי בצורה יפה ואחידה. Pointed Foundaion Brush, שהיא קטנה, מחודדת, דקה ודי קשיחה, לא בהכרח הייתה נותנת את אותה תוצאה...

המברשות שלי מגיעות מהמון חברות, חלקן יותר יקרות, חלקן פחות. המחיר לא מהווה פקטור כאן.
יש לי כ-15 מברשות ביוטיקר, וכולן מצויינות. יש לי גם מברשות נטולות שם מאיזשהו מוכר באיביי שמשרתות אותי כבר 5 שנים בצורה מצויינת. מאק, סיגמא, סטילה וריל טכניק הן הממותגות בחבורה, אבל זה לא מה שעושה אותן ליותר או פחות טובות.


Real Technique
הוזמנו מאתר IHerb. אני מאוד מרוצה מהן. אני משתמשת בהן בעיקר לפודרה וסמקים, פחות להצללות ומייקאפ.
מברשות שמעוצבות בצורה מקסימה, צבעוניות וכיפיות בעין.
המברשות עצמן סינטטיות, רכות ונעימות מאוד. חלקן יותר דחוסות וחלקן יותר פלאפיות, וזה לחלוטין עניין של טעם מה מתאים לכל דבר.

החרושה ביותר היא מברשת הסומק שלהם, גדולה ורכה מאוד, משוחררת וסופר-פלאפית. היא לא דוחסת את החומר על העור אלא מניחה אותו ברפרוף, לא משנה כמה תלחצו אותה. אחריה מגיעה Domed Shadow Brush שמשמשת אותי בעיקר לטשטושים רחבים, אבל רוויי צבע.


Sigma
הזמנתי כי זה נתפס אצלי כדיופ למאק. אותה איכות, חצי מחיר. המברשות האלה הן הדבר הכי שימושי אצלי, אין יום שאנ לא משתמשת בהן. הזמנתי את קיט העיניים, ובבלאק פריידיי/סייבר מאנדיי הקרוב, אני הולכת להזמין עוד סט זהה, כי זה פשוט שימושי לי.
אם לומר את האמת, אין בסט הזה אחת שאני משתמשת בה הכי הרבה. כל הסט הזה הכי שיומשי לי מכל מה שיש לי.אין יום שאני לא מגיעה למברשות הטשטושים או ההנחה. הקניה הכי טובה שלי ללא כל ספק.


ביוטיקר
כן, ביוטיקר! יש לי קרוב ל-15 מברשות שלהם, וכולן בשימוש יומיומי אצלי. קניה מוצלחת ביותר. המברשות רכות, נעימות, מניחות ומטשטשות חומר כמו שצריך. הן עולות גרושים, אבל טובות בדיוק כמו סיגמא ומאק, ויהוו פתרון מצויין למי שרוצה להתחיל לעבוד עם מברשות ולא רוצה להשקיע יותר מדי על ההתחלה.


MAC
אין לי הרבה מברשות של מאק. 4 בגודל רגיל, ועוד חמישייה שנקנתה בסט אי-שם בשנת 2006, כשהייתי בת 16 ונסענו לאיטליה. אמא ראתה את הדוכן ורצתה לגשת ואני התנגדתי, כי משום מה חשבתי שאיל מקיאג' זה איזה הוא-הא. בשניה שנגעתי במוצר מאק הראשון שלי מכרתי את נשמתי. זה הרגע שהתחלתי להתעניין באיפור, ומשם זה התפתח לאיטו, גם אם הייתה תקופת קפאון של כמה שנים (עד סוף התיכון)


ירין שחף
מברשות שקיבלתי ללימודים, ועדיין משמשות אותי, אם כי חלקן טיפה נזנחו. מברשת הקונסילר #6 היא השימושית ביותר אצלי ואחריה #7 שהיא מברשת רכה ורחבה, מתאימה לטשטושים והנחת צבע. אני משתמשת בה בעיקר להנחת הארה על עצם הגבה. אחריה מגיעה #15 האלכסונית, שמיועדת בעיקר ליצירת זוויות ופינות  כהות.


יש לי מברשות נוספות של סטילה, אסתי לאודר, סט דו-צדדי שקיבלתי מחברה, אחת של בדיליום טולס ועוד כל מיני, אבל אלה פחות בשימוש.
הערה: חלק מהמברשות לא הספיקו לעבור שטיפה לפני הצילום והעלאת התמונות לפוסט, אלה המברשות שנמצאות בשימוש הכי תדיר, וחוץ מזה שמותר לי הפעם כי אני על ארגזים ופשוט אין לי זמן לנקות את הכל...

 עכשיו.. יש לי המון מברשות, כולן טובות ורכות ונעימות וידה-ידה-ידה. אבל צריך לנקות מדי פעם...
איך אני מנקה? מערבבת פיירי פלטינום עם איזשהו שמפו רגיל שאהבתי את הריח שלו ונמצא במבצע בסופר :P, מוסיפה מים ומנקה בתוך זה את המברשות.

הכנתי לוח עם נקודות של דבק חם, עליו אני מנקה את המברשת וזה באמת מוציא את הכל מהמברשת, ממליצה לכולם!!





אחרי שניקינו, מגיע שלב הייבוש. את המברשות אני פורסת על מגבת, כשהקצה עם השערות נשאר חופשי באוויר. בד"כ אני סוחטת את המברשות ביד ומעצבת את השיער מחדש, מה שטיפה טריקי לי במברשות פלאפיות, כי הן תמיד "מתפרעות" לי.
בדיוק בשביל זה קיבלתי לא מזמן מאתר ProShop את המוצר Brush Guard



זו בעצם רשת פלסטיק אלסטית ששומרת על צורת המברשות בזמן הייבוש ושומרת על הצורה מכווצת ומסודרת.
הייתי שמחה אם זה היה מגיע גם בגודל מתאים למברשות עיניים קטנות, כרגע זה מתאים לי רק לכל המברשות הגדולות. מברשות קשיחות לא יראו הבדל בייבוש עם או בלי הרשת, אבל במברשות הפלאפיות והרחבות היה שינוי מבחינתי, ואני בהחלט אמשיך להשתמש בזה.

הנה דוגמא למברשת שנמצאת בשימוש הכי מאסיבי ומתעלל אצלי - מברשת ברונזר של ביוטיקר שמשמשת אותי למריחת מייקאפ נוזלי:


מצד ימין - ייבוש חופשי
מצד שמאל - ייבוש עם רשת
גם על מברשות סומק היא עושה עבודה טובה:

מברשת סומק של ריל טכניק. נראית בדיוק כמו ביום שקניתי אותה, בעזרת הרשת




לסיכום, מברשות טובות, לא משנה מה מחירן, הן חובה על-מנת להגיע לתוצאה טובה. תשקיעו במברשת ותשמרו עליה, זו תהיה השקעה לשנים על גבי שנים.
על ה-Brush Guard אני בהחלט ממליצה לשימוש על מברשות גדולות ורחבות. במברשות העיניים לא ראיתי שינוי גדול. המוצר הוא רב פעמי בהשקעה זעומה של 33.60 ש"ח, ואפשר להעביאר ממברשת למברשת. בסיום השימוש הרשת מתכווצת חזרה, כמעט לגודלה המקורי לפני השימוש הראשון.

קישור לקניה:
http://proshop.co.il/brush-keeper.html


עד כאן להיום,
אדיוס!!

יום שני, 23 בספטמבר 2013

Little Black Dress

שלומלום חברים שלי :)
אז אחרי הרבה שהרבה אנשים דחפו אותי ותמכו בי, החלטתי שאני נכנסת גם לתחום האופנה. זה היה לי קשה, אני לא מתה על הגוף שלי, ולא שלמה איתו במיליון אחוז כמו רובנו, אבל החלטתי שפאק איט, אני נלחמת בתמונה ההזויה בראש שלי, של האנורקסיות. זה לא המודל שאני צריכה לשאוף אליו. אני מי שאני, עם הגוף שלי, מבנה העצמות שלי, עם ובלי שכבות השומן. מי שלא טוב לו, שילך לחפש מישהו שאכפת לו.

תמיד הייתי הילדה השמנה והגבוהה, תמיד עברתי את רוב האנשים סביבי בערך בראש. זה לא קל. פעם סבלתי מזה, אבל היום החלטתי שאני ממנפת את זה לטובתי, ומשתמשת בנתונים שיש לי.
החלטתי שאני מצטרפת למרים קלסון וזוהר וסילוצקי, או לפחות מנסה, ומראה שאפשר להתלבש סבבה לגמרי במידות ביניים. לא מידות גדולות. אני לא גדולה. אני ממוצעת לחלוטין, למרות מה שהמדיה מנסה לטחון לי בשכל. אני לא הר אדם. כולה מידה 42-44, על 1.78. אני מסרבת לחשוב על עצמי כענקית. כי אני פשוט לא.

את הפוסט הראשון החלטתי לעשות על מה שאני מאוד אוהבת, שמלות שחורות. יש לי חיבה מטורפת לשחור. באיפור, באופנה, בהכל. לא בגלל שזה מרזה, בגלל שמבחינתי זה קלאסי (עד שזה מגיע לשפתון שחור, לא בדיוק משהו על-זמני אלא אם כן קוראים לך מורטישיה אדאמס...). יש לי גם זיקה חזקה לאופנה גותית ואלטרנטיבית. אני לובשת מחוכים, פטיקוט, סגנון ויקטוראני, וסגנון שנושק לפטיש.

היום חסכתי מכם את השגעונות שלי, אבל זה יגיע לאט לאט...

היום אני מציגה את השמלות האהובות עלי, לא את כולן.. ואיתן תוכלו לראות אותי במאק קריון, כשתבואו לבקר :)

צילמתי היום את כל השמלות עם אותן נעליים ואותו איפור מטעמי נוחות. כן, העקב הזה נוח לי. :P


נתחיל? נתחיל...


שמלה מאריסטו שמט, עם פתח בגב ששכחתי לצלם :P
בד קליל וכיפי, עם גזרה שלטעמי מאוד מחמיאה (כל הקטע הא-סימטרי מאוד אהוב עלי), את החגורה הקלועה גנבתי מחצאית של אמא  כי זה זרם לי ביחד..


שמלת מיני מג'אמפ, שקניתי בחיפושי אחרי בגדים שחורים לקראת העבודה, כי 60% ארון שחור זה לא מספיק...



אני לא בטוחה כמה רואים את ההטבעה בבד של השמלה, אבל יש הטבעה פרחונית יפה כזו.. אולי אשתמש בזה כרקע לצילום מוצרי איפור בהזדמנות :P
הבד עבה, מעט אלסטי, אבל אני מרגישה שהשמלה מכניסה לי את הכל ושומרת על צורה.


ושמלה אחת פשוטה, כי חייבים. שמלה בגזרה ישרה ופשוטה, נקנתה ב-99 ש"ח בהוניגמן (מידה 3! הידד!!)


את השמלה הזו קניתי בבורדו רמת-גן, חנות למידות גדולות בבעלות נאווה טלפיר, אישה מקסימה, שכיף לבוא לחנות שלה. השמלה הזו מבטאת את הצד היותר רוקיסטי שלי, והיא יותר לערב. האמת.. יש סיכוי טוב שאלבש אותה בתחרות ביום ראשון :D


השמלה הזו בת שלוש שנים פלוס מינוס. החלק התחתון שלה הוא כמו חצאית כזו, מבד מאוד עבה, לא בדיוק נשפך. החלק העליון דווקא סופר נשפך, ובגלל שאני לא הכי אוהבת את החיבור באמצע, כי זה פושטי מדי, הוספתי חגורה שקניתי בקרייזי ליין ומשמשת אותי המון.



עד כאן להיום, חברים :)
אדיוס!!!