יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

סקירת קופסא: גלוסיבוקס יולי 2013

של ומלום לכולם!!
מה נשמע?

החיים שלי, כמו הנפש, הם רכבת הרים בזמן האחרון, אבל במגמת עליה.
אני תמיד אומרת שאם קו החיים שלך לא נראה כמו אק"ג אתה כנראה מת. כנראה שאני חיה כמו שצריך ;)


לענייננו, קצת באיחור, אני סוקרת את קופסאת יולי 2013. או יותר נכון תיק.
הפעם התקבל תיק ורוד זועק שגרם לי להתקף אלרגיה חמור ומיד מסרתי אותו לאמא. למי שתוהה איך חתיכת בד גורמת לאלרגיה - זה לא הבד, זה הצבע. יש בי סלידה מטורפת לצבע ורוד ואני לאט לאט לומדת להשתחרר מזה, אבל כזה ורוד אני לא יכולה לסבול.
ברשותכם, חסכתי מעצמי את העינוי של למצוא זווית צילום טובה לתיק, אני מעדיפה להכחיש ולהדחיק את העובדה שקיים פריט בצבע הזה בבית שלי.

אם להתייחס לתכולת התיק - הקופסא הכי טובה שאני זוכרת בטווח שנה +.
כ-ל המוצרים שימושיים אצלי ואף אחד לא יושב זנוח בצד.

נתחיל:


קרם מסדרת GENIFIQUE של לנקום

נמסר למלכה האם - לטענתה, מתייבש מהר מכדי למרוח באחידות, במיוחד בצוואר.
הריח נעים, מרקם נוזלי.
מנקודת המבט שלי - מכל הדוגמיות והחברות שיש לה - היא תמיד חוזר לג'ניפיק של לנקום ויוצאת מרוצה,
אחרי שנים לא עזב את המוצרים של אסתי לאודר. זה אומר משהו :)
באופן כללי - צורפו לקופסאות מספר דוגמיות מהסדרה - מכולן היתה שביעות רצון מספקת.

הצלחה :)



Age Perfect Cell Renew של לוריאל פריז

דוגמית שלא הכי רלוונטית לבחורה בגילי, אבל בכל זאת ניסיתי, כי אני מכורה לנסיונות של דוגמיות :P
הקרם מעט כבד, מה שדי הגיוני כי הוא כנראה לא מיועד לעור שומני וצעיר.
יש תחושה מסויימת לאחר המריחה, שאני לא בהכרח יודעת להגדיר - מן תחושה שמישהו לקח את העור ומתח אותו בידיים. האמת שזה די נעים.. סוג של מסאג' לפנים, ככה מרגיש לי.
נדרשת כמות די קטנה לכיסוי של כל הפנים.

בסה"כ חביב :)





מסיר איפור עיניים של גרניה

טוב, זה בערך הדבר הכי טוב שקרה לי, אחרי הקעקועים שלי!!!
עד היום הייתי רגילה למסיר איפור דו-פאזי, שמשאיר תחושה שומנית בטירוף על העור, אבל זה הסוג היחיד שאשכרה הוריד את האיפור, שכן אני משתמשת באיפור הכי עמיד שאני יכולה למצוא.
בשימוש ראשון חשבתי שזה בזבוז של מקום ומוצר בקופסא, ואז ניסיתי להסיר את הג'ל ליינר של מייבלין, שידוע שהוא מאוד עמיד - הפלא ופלא, החומר ירד בקלות ובלי שפשוף!
מאז שפתחתי את המסיר הזה אני מתעצלת לגמור את שלושת המסירים הפתוחים שכבר יש לי - כולם דו-פאזיים. מצאתי אהבה חדשה בגזרת מסירי האיפור, ויש לי תחושה חזקה שזה לא יגמר בבקבוק אחד.

 

מסכת שמן מרוקאי לשיער

המסכה הגיע בגודל מכובד של 75ML, שמפאת אורך השיער שלי לא יספיק להמון זמן, אבל החלט למספיק זמן. היא מיועדת במקור לשיער יבש, לא ממש סוג השיער שלי.
התבכרתי בשיער בריא, חזק ועבה, וממש לא יבש. מה שכן, בעקבות העצלנות שלי ללכת לעשות קצוות כל כמה חודשים הקצוות שלי כן יבשים מתפצלים לעתים - מה שאומר ששם כן שהשתמשתי במסכה.
לא מרחתי אותה מהקרקפת כי שם אין לי צורך. מרחתי אותה על אורכי השיער, עם דגש על הקצוות, והשיער בהחלט מרגיש בריא ונעים יותר, ועם ריח שכיף להסניף כל היום :)
בהחלט הצלחה!!



לק בגוון Where's my Chauffeur? של ESSIE

ללקים אני אף פעם לא מתנגדת. גם לצבע טורקיז אני אף פעם לא מתנגדת.
לידי הגיע הגוון הגוון הנ"ל, וכמובן שמיד מרחתי אותו על ציפורניי, בשילוב עם לק אפרסקי.
הגוון מוצלח, והעמידות כרגיל אצל אסי, מוצלחת.
הגוון סחט הרבה מחמאות ונשאר עמיד כחמישה ימים עד שהתחיל להוריד צ'יפים, אבל מהצד של בסיס הציפורן, ולא מהקצה. בסה"כ אני מרוצה מאוד :)
עוד הצלחה :D

דוגמית קרם עיניים ממצק של ANANDA

טוב, בתור התחלה, אני אשכרה מצליחה להתמיד עם הקרם הזה - בוקר וערב.
קרם עיניים די מוצק במרקם, עם צבע צהוב וניחוח מתוק וכיפי, אחרי המריחה אני מסניפה את האצבעות כמו מטומטמת :P
אני לא יודעת לגבי מיצוק העור, בכל זאת בחורה בת 23, אבל מה שכן - הכהויות המעטות שיש לי מתחת לעיניים פחתו מעט, ובאופן כללי, הקרם נותן לי תחושה טובה.


שורה תחתונה לקופסא - הצלחה אחת ענקית!
אני מאוד מרוצה, וזה עשה לי חשק לקופסא הבאה.

ורק כי אני חייבת לדחוף את השטויות שלי, השתעממתי ובגעתי לפלטת 120 צלליות של BH Cosmetics.


אם בא לכן להתנסות בקופסה בעצמכן, את מוזמנות להיכנס לאתר : www.glossybox.co.il



זה מה שיצא :








עד לכאן להיום,
אדיוס!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה