יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

המציאון: אלקליל

שלומלום, חברים שלי!!!
התגעגעתם? אני כן, מאוד....

בא לי לספר לכם היום על מקום מיוחד..
החנות המהוללת של תאגיד אלקליל, היבואן של מאק, בובי בראון, טום פורד, אראמיס, דרפין, קליניק, אסתי לאודר ועוד.
ברמת החייל, ברחוב הנחושת 10, ישנה חנות לא גדולה, אבל מלאה כל טוב, והכל במחירים של 50% הנחה ויותר.. מוכרים שם קולקציות ישנות של מאק (מה שנשאר מהן) ומוצרים שיצאו מהליין הקבוע, מוצרי אסתי לאודר - טיפוח ואיפור, קליניק - גם כן טיפוח ואיפור, בשמים של מבחר מותגים שהתאגיד מייבא, והכל במחירים נוחים מאוד.
הסחורה שם משתנה על בסיס קבוע, כל יום מתקבלת שם סחורה,ואם נדלקתן על משהו, תקפצו עליו...!
מה שאראה לכם כאן בפוסט לא בהכרח יהיה שם כשתגיעו לחנות, כי דברים נגמרים ומשתנים שם כל הזמן.
שעות הפעילות של החנות הן א'-ה' בשעות 10:30-16:00
ניתן להגיע לשם בתחבורה ציבורית בקווים הבאים:
75, 76 ,22, 52, 141,142, 189, 366, 89
והנה השלל שיצאתי איתו בפעמיים שהייתי שם :-)  :-)  :-)
חלק מהמחירים מפורטים, חלק לא (כי שכחתי אותם והחשבונית כבר בפח...)


דאורדורנט של קליניק - נראה לי ש-50 ש"ח



 לגבי הצלליות הדואוכרומיות, קשה לתפוס את האפקט שלהן במצלמה על בסיס נקי, שימו מתחתן בסיס כהה וזה יהיה שוס, תצרכו לקחת את המילה שלי כאן..
צלליות דואוכרומיות extra dimension של MAC, 49 ש"ח לאחת

סמקים מקולקציית extra Dimension - MAC

Paint Pot בגוון Hyperviolet - MAC

קרם עיניים של קליניק - 123 ש"ח

סרום Even Better של קליניק, נראה לי שעלה כ-100 ש"ח

פלטת צלליות של קליניק - 80 ש"ח

מסקרה של קליניק

בושם של אסתי לאודר, נראה לי שעלה כ-100 ש"ח

פיגמנט Old Gold של מאק מקולקציית Hey, Sailor!!, 30/50 ש"ח. קיים בליין הקבוע.


את הלקים שקניתי אני מראה על גלגל ציפורניים של ביוטיקר. הציפורניים של במצב זוועתי, תצטרכו להסתדר עם זה :P


מבחר לקים - הלקים של MAC, 30 ש"ח, של אסתי לאודר כ-50 ש"ח

שפתון מאט של אסתי לאודר - תחלופה חביבה מאוד ל-Rebel של MAC



13 תגובות:

  1. אוויי הלקים! איזה גוונים מדהימים בחרת. הטעם שלך מעולה, והשפתון של אסתי - מהמם עלייך! גוון חורפי שבדיוק מתאים לעונה הנוכחית.

    הדברים של מאק זה מציאות בלתי רגילות. הסמקים...אוו הסמקים. איזה יפים. שמחה שנהנת מהקניה ויותר שמחה שחזרת לכתוב! :)

    השבמחק
  2. נחמד לדעת שיש חנות כזו של עודפים של החברות "היוקרתיות", אהבתי את השלל, תתחדשי. לאחר חיפוש קל על החברה, הבנתי שיש מכירה שנתית של מוצרים שונים במחירים זולים (עוד יותר), יצרתי קשר עם נציגת שירות (03-7696900) והיא לא ידעה על מה אני מדברת, היא לא ידעה שיש לתאגיד בכלל חנות... ידוע לך משהו על זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן יש מכירה כזו, זה נערך בימים אלה, 3-11.11.13, פעם בהשנה, שבוע וחצי של מכירות מטורפות..

      מחק
    2. זו חנות שפתוחה באופן קבוע או שזו חנות שנפתחה לצורך מכירה מיוחדת של מוצרים במחיר מוזל בתאריכים הנ"ל?

      מחק
  3. חייבת כבר להגיע לשם.
    חבל שהם לא עובדים בשישי:(
    רק היה חסר לי קצת מידע:סמקים של מאק- כמה עלו שם?
    שפתון של אסתי כמה עלה לך שם?

    בהחלט שלל מעורר ריור, ועל אחת כמה וכמה כשהוא במחירי מציאה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא זוכרת כמה הסמקים עלו, אבל פחות ממאה.. 50-70 ש"ח לדעתי. גם השפתון.

      מחק
  4. את זוכרת בערך כמה עלה הPaint Pot של מאק? :)

    השבמחק
  5. איזה כיף! תתחדשי אהובה. אוהבת מאוד למצוא את המוצרים של החברות הללו במבצע... אבל מחזיקה את עצמי מלהוציא על דברים שלא באמת צריכה. בתור מאפרת יש לך הנחה בסקשן הזה חחח :)

    השבמחק
  6. באמת זה מצוין שיש גם על חברות יוקרתיות הנחה מחכה שיהיה לי זמן ללכת לשם להתחדש קצת

    השבמחק
  7. מה מחירי המייקאפ של הדבאל וואר יש לך מןשג?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי שמץ, כשהייתי שם לא השתמשתי בו.

      מחק