יום שני, 11 בנובמבר 2013

מציצים (או:מה יש בתיק שלי שהוא כ"כ כבד???)


שלומלום יקיריי ויקירותיי!!!                                                       
כמה כיף לכתוב שוב :-)
היום אני נותנת לכם הצצה לתיק שלי, למוצרים שנמצאים איתי כל יום, החל מיומן וצרור מפתחות ועד טישו ושפתון...


נתחיל מהתיק עצמו? יאללה...
אז ככה.. התיק שלי משתנה לפי היעד ואורך הנסיעה.
לטיול קניונים וקפה בתל אביב אקח כנראה את תיק הניטים השחור הזה, שקניתי ברשת pull and bear בסניף רמת אביב לפני כשנה וחצי. שחור, רוקיסטי, גדול ומגניב. תא אחד גדול עם כמה כיסים קטנים שלא בשימוש.





ליומיום שלי, לעבודה, אני לוקחת תיק גב של swiss gear - תיקים במקור מיועדים למחשבים ניידים וסטודנטים, אבל בתא המחשב אני מכניסה טאבלט וכותבת בו פוסטים בזמן הנסיעה לעבודה :-)
תיק נוח, מאוזן, עם הרבה מקום.



מה יש בפנים??
או, עכשיו מדברים! 

זה מה שזרוק בתיק בלי נרתיק, הפצירה הלכה לאיבוד איפשהו בבית..


שני נרתיקי איפור קטנים שקיבלתי מקליניק - בקטן אני מחזיקה מוצרי שפתיים שהולכים איתי לכל מקום, לטאצ'אפים. בנרתיק הגדול יותר אני מכניסה זוג מיני-מסקרות, שיהיה ליתר בטחון, סטיק של קומפיד למניעת שפשופים ופצעי לחץ ברגליים (הרגליים שלי נוטות לזה), שפתון לחות שמשתנה מדי פעם - כרגע אחד של וישי עם 20spf, כרטיסי ביקור שלי, פלסטר נוזלי, בושם קטן מהגלוסי, מראה וקרם ידיים עם חמאת שיאה של לאו'קסיטן, הקרם שהכי טוב לי. בד''כ אני גם מחזיקה בתיק בקבוק של ממתיק סטיבייה שאני שותה, לרוב יש רק סוכר או סוכרזית שאני לא צורכת, אז עדיף שיהיה לי...


כן, אני מפגרת - כל אלה הולכים איתי כל יום כי אין לי כוח לברור ולהחליט מה אני רוצה באותו יום. או שאני פשוט שוכחת את המוצר בפנים...





בנרתיק השלישי אני מחזיקה את צרור המפתחות שתמיד נעלם לי בתיק, כמה סיכות וגומיות, כי טוב שיהיה, פצירת מתכת של לייף ולפעמים עגילים שאני מורידה באמצע היום כשנמאס או כבד לי באוזן.




בנוסף, כמעט אף פעם לא תמצאו אותי בלי חבילת טישו של קלינקס. אני מצוננת ועם אלרגיה לאבק רוב השנה, כך שאני -חייבת- טישו איתי בכל זמן נתון. אני שוקלת לקנות מניות בחברת יוניליוור (שמחזיקה את קלינקס) רק בשביל הקטע :P
תמיד יש לי גם שני זוגות משקפיים - משקפי שמש (כי אני ערפד ולא סובלת אור שמש חזק) ומשקפי ראיה (לפעמים בשביל הסטייל, לפעמים בשביל מסכים רחוקים).


עד הפעם הבאה, אדיוס!!!


2 תגובות:

  1. התיק מקסים ואת מסודרת להפליא,
    גם אצלי בהתחלה התיק מסודר, אבל מיום ליום דברים נודדים בין תאים או נוטשים את הנרתיק שלהם...

    השבמחק
  2. בת זוגתי המהממת סוחבת איתי כבר 13 שנה את אותו התיק ועד היום
    לא היה לי ברור איך הכל נכנס בצורה שהיא בשנייה שולפת את מה שצריך.
    מדהים ומרגש לראות איך את מסבירה ומראה את הסידור אצלך,
    אור לעיניים, תודה בשמה ובשמי על ההבנה הנסתרת.

    השבמחק