יום שבת, 20 בדצמבר 2014

המציאון: אלקליל #2



היי היי!!

לפני מספר חודשים הייתי בביקור נוסף בחנות של אלקליל. למי שלא זוכר, הנה לינק לפוסט הקודם על החנות.






זוהי בעצם חנות של עודפים לכל מותגי תאגיד אסתי לאודר בארץ. כולל אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון, דארפין, אראמיס, DKNY ומותגים נוספים.






מה מצאתי שם הפעם? מוצרים מצויינים שנכנסו לשימוש יומי, עלי ועל לקוחות










Pro sculpting cream.


מוצר קרם קליל מאוד, בעל מרקם דק וקליל על העור, בגוונים כהים שמשמשים אותי להצללות רטובות מעל המייקאפ ומתחת לפודרה.


אני משתמשת בcontour brush של ריל טכניק או ב-F84 של סיגמא על-מנת לטשטש את ההצללה. עם המוצר הזה כמעט ואין לי צורך בהצללות יבשות. ההצללה נראית טבעית לחלוטין, עמידה, ופשוט יפה. נקנה בשני גוונים, האחד בהיר וחם יותר, והשני קר וכהה מאוד, להצללות חדות במיוחד.






70 ₪ ליחידה






































Pink bronze pigment


פיגמנט שכנראה היה בליין הקבוע של מאק וירד מהמדפים, נקנה בכ-40 ₪. הגוון הדואו כרומי המשגע פשוט שבה אותי. חום-כתמתם סופר מריק עם ברק ורדרד מתוק. נהדר לאיפור יומיומי לבד או כחלק מאיפור מורכב


























3 צללית בפאן


נקנו בכ-35 ₪, לאחת. ירדו מהליין הקבוע. לקחתי כסף מבריק ויפהיפה, כחול וסגול מאט.
















מייקאפ דאבל וור בגוון 93


גוון שירד מהמדפים, קשה להשגה, והומלץ על ידידי עידן. לא ויתרתי.
















צללית בודדת בגוון חום שוקולד מאט של אסתי לאודר


נקנתה ב-40 ₪. רכה, פיגמנטית, לא מתפוררת יותר מדי, בעלת גוון נהדר.


משמשת אותי לגבות, הצללות קפל ומה לא. קניה נהדרת!



































קרם עיניים revitalizing supreme של אסתי לאודר


נקנה בכ-150 ₪, לאחר שגמרתי קרם קודם של קליניק והחלטתי שאני רוצה קרם קצת יותר כבד ומזין. אני די מרוצה עד עכשיו, אם כי גונבת לאמא קצת מקרם העיניים החמאתי של בובי בראון מדי פעם.


מגיע במארז גדול ומפואר עם 6 זוגות דוגמיות קרם עיניים וקרם פנים.


בינתיים כבר סיימתי את הקרם והתקדמתי לקרם כבד יותר (לא כי הוא לא טוב. כי אני פרנואידית ומפחדת מכהויות וקמטים/קמטוטים. היפוכונדריה זה כאן)


























פיינט פוט


שתי צלליות קרם בגווני לא שגרתיים שויתרתי עליהם בביקור הקודם והפעם החלטתי לא לוותר עליהם.


כחולה וסגול, גרועים בסווטץ' אבל נהדרים על העין כבסיס למעושנים וצבעים דואו כרומים יפים J





























מסיר איפור בתחליב, של אסתי לאודר. נעים מאוד על העור, מסיר איפור עמיד ללא צורך בשפשוף (וגם אם כן משפשפים זה לא מכאיב ודווקא די נעים..) עלה כ-80-90 ש"ח.











סומק של MAC בגוון Immortal Flower. גוון מקסים וטבעי, לכאלה שרוצות הסמקה טבעית וכמעט בלתי נראית.

נקנה בכ-60-70 ש"ח.





















זו הייתה הקניה הפעם, אני בטוחה שאגיע לשם שוב בחודשים הקרובים ואחפש עוד דברים מיוחדים..






אלה פרטי החנות המעודכנים:






רח' הנחושת 10, רמת החייל, ת"א






שעות פתיחה:


ימים א', ג', ה': 10:00-18:00


ימים ב', ד': 10:00-16:00


ימי שישי אחת לשבועיים: 9:00-13:00






טלפון החנות: 03-7696960









דרכי הגעה:


ניתן להגיע בתחבורה ציבורית בקווי האוטובוס הבאים:






89, 366, 189, 141, 142, 52, 22, 76, 75










אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),


וב-bloglovin'







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה