יום שני, 1 בדצמבר 2014

גלולה עשויה מסוכר

היי היי :)

תתכוננו לפצצת צבע, כי זה מה שהולך להיות כאן היום..
לכבוד יום ההולדת החלטתי להתפרע עם המותג האהוב עלי, Sugarpill. מותג קטן יחסית, אמריקאי, סופר צבעוני וסופר כיפי!
המחירים שלהם לא זולים ולא יקרים מאוד. 34$ (כ-120-130 ש"ח) לפלטה של ארבע צלליות, כשכל צללית שוקלת 3.5
גרם, מכובד מאוד!
צללית בודדת עולה 12$, פיגמנט עולה גם הוא 12$. ריסים עולים 7$

קצת רקע
החברה התחילה את דרכה בשנת 2010, כשהושקה הקולקציה הראשונה של המותג, תחת ניצוחה של איימי, מקימת המותג (הידועה כ-Shrinkle). הבאזז סביב החברה היה מיידי, וטמפטליה הכריזה על שוגרפיל כחברת האינדי מס' #1 לשנת 2010.
משם העליה הייתה מהירה, והמותג מקפיד לשחרר מוצרים חדשים מדי מספר חודשים.

מטה החברה מוצב בקליפורניה, והרוב המוחץ של המוצרים טבעוניים / נטולי אכזריות (מה שמגולם גם בלוגו החתול של החברה), מה שמהווה פלוס גדול לתדמית החברה וגם מאפשר לשומרים על שגרה נטולת אכזריות להנות מהמוצרים.


מוצרי החברה ידועים כבעלי פיגמנט חזק מאוד, יכולת טשטוש טובה ומגוון צבעים לא קונבנציונלי, שכן לא תמצאו שם צלליות חומות או עדינות - הכל בצבעוניות מטורפת, שמחה ומקפיצה. האתר עצמו ורוד כולו, עם לבבות, המברשות שהחברה הוציאה לאחרונה, גם הן ורודות (וסינטתיות!)
מרבית צלליות האבן מגיעות בפלטות מובנות, וכולן ניתנות לקניה גם כבודדים. הצללית היחידה שמגיעה ללא פלטה היא הצללית השחורה, Bulletproof שמה, ועליה אפרט בהמשך


עכשיו לדברים המעניינים!!

Cold Chemistry
הפלטה החדשה ביותר של החברה, מכילה גוונים מבריקים / גליטריים במיוחד.
הגוונים:
Soot & Stars - אפור-שחור בכהות בינונית, גליטרי
Diamond Eye - לבן טהור, עם נטיה קלה מאוד לאפרפרות, מטאלי
Elemental Chaos - סגול קר, מטאלי
Subterranean - ירוק בקבוק, מעט אפרפר, מטאלי

הפלטה הזו שוניה באופיה משאר הליין של החברה, המאופיין בצבעוניות ושמחה גדולה.
פלטת Cold Chemistry, לפחות לטעמי, היא יותר קודרת ואפלה, עם נטיה גותית חזקה. שלא תבינו אותי לא נכון, היא משגעת ואני מתה עליה ועל הסגנון הכללי, אבל היא פשוט שונה מכל השאר. עוף מוזר על רקע האתר הורוד והסכריני, לעתים עד בחילה.
הצלליות, כתמיד, מלאות פיגמנט, קלות לעבודה ומטשטשות בצורה נהדרת.




סווטץ' באור ישיר (אור יום)

סווטץ' בצל (אור יום)


Sweetheart
מהליין ה"רגיל" של החברה. מבוססת בעיקרה על גימור מאט / נצנוץ עדין עד כדי לא מורגש.
הגוונים:
Dollipop - ורוד פוקסיה, מעט בוהק, מאט. עם הגוון הזה צריך להיזהר, הוא משאיר החתמה חזקה על העור.
Afterparty - כחול-תכלת, עם ברק פנינתי עדין
Midori - ירוק דשא בכהות בינונית, עם נצנוץ ירוק עדין
Tako - לבן טהור ובוהק, מאט

פלטה צבעונית ושמחה, בדיוק מה שמייצג את המותג. כיף :)



סווטץ' באור ישיר (אור שמש)
Bulletproof
הצללית היחידה שלא ניתן להשיג כחלק מפלטה, אלא כבודדת בלבד. שחור פחם מאט, בעל רוויית צבע נהדרת, אם כי לא הצללית השחורה ביותר שיש, כפי שלעתים נטען (הצללית השחורה מפלטת nude tude של TheBalm הרבה יותר שחורה, כמו גם שתי צלליות שחורות מפלטות של sleek).
הצללית קלה לטשטוש, לא משאירה יותר מדי נשורת, מה שקרה לי המון עם חברות אחרות, בסה"כ נוחה לשימוש. לרוב כשאני משתמשת בצללית שחורה זה יהיה חלק מלוק שלם, שמורכב מפלטה, ולרוב יהיה בה גוון שחור, אז פחות יוצא לי לגשת אליה, אבל היא לא לגמרי זנוחה בצד. כשאני יוצרת מראות איפור עם מוצרי שוגרפיל אני לא ניגשת לשום צללית אחרת. נורא נוח לעבוד איתה מעל צלליות מאט אחרות, ובסה"כ אחלה קניה.



צלליות בתפזורת (אבקה)

Birthday Girl
צללית ורודה בהירה, עם תת-גוון מעט חם. מה שלצערי לא מתקבל בשום צילום של הצללית הזו, הם הגליטרים העדינים בגוונים זהובים - ורדרדים משהו.. צללית יפהיפיה, שאני עדיין מחפשת את השילוב שיחמיא לה ביותר.12$



Tiara
צללית כסופה אפורה, כהה יחסית בצנצנת, מתקבלת בהירה יותר על העפעף. צלליות כסופות לא חסרות בשוק, יש המון. משום מה, כשהשתמשתי בצללית הזו כולם נדהמו מכמה שהיא בוהקת, כנראה שהיא שונה מכל השאר. נהניתי להניח אותה לבדה, עם המון מסקרה, או עם קפל ורוד, כמו לוק הברבי שלי. האמת.. נהיה לי חשק לנסות קפל ירוק עם זה :P



Darling
צללית טורקיז מבריקה, מנצנצת קלות, בגוון די סטנדרטי, אבל רוויית הצבע חזקה, כמו בשאר הצלליות של החברה.
אני אוהבת להצמיד אותה לצלליות ורודות / כחול רויאל.



משמאל לימין - Birthday Girl, Tiara, Darling
סווטץ' באור שמש ישיר

Goldilux
צללית זהב, ממש liquid gold, בוהקת ומיוחדת יותר מכל צללית זהב שנתקלתי בה. זה אחד המוצרים הכי מהוללים וידועים של שוגרפיל, ובצדק. יש בה משהו פשוט מיוחד.


סווטץ' באור שמש ישיר


Royal Sugar
הכחול הכי יפה שראיתי אי-פעם! צללית כחול רויאל מטמטמת ביופיה, עם נצנוצים כסופים, בעלת פיגמנט מטורף, וגוון שלא ראיתי בשום מקום. כמו שהוא נראה בצנצנת, כך הוא מתקבל על העור. מושלם!!



Decora
צללית ורודה אמיתית, כמעט בגוון פוקסיה, מה שמפתיע שאני אוהבת. אבל היא מקסימה. הגליטרים הטורקיזים / זהובים / מולטיכרומים פשוט לא נתפסים בשום צילום, וזה ממש חבל, כי זה מה שעושה את הצללית. ביום כתיבת שורות אלה, הנחתי אותה על גלגל העין, עם קפל מעט חום, ואייליינר טורקיז מס' 87 של אינגלוט. השילוב מטמטם לחלוטין :D



Lumi
צללית שנראית שקופה בעת ברק טורקיזי-לבןנבן וכמעט בלתי מורגש בסווטץ', בהנחה רטובה על העפעף מתקבל קסם. צללית אולטרה-טורקיז, שיושבת משגע מעל כל צללית שתניחו כבסיס. אני ממליצה לעבוד איתה רק על רטוב או על בסיס צללית קרם, על יבש היא מתעופפת לה כאבק פיות ומשאירה את האוויר מנצנץ...
הקטע המצחיק? הנחתי אותה מעל שפתון סגול מאט, ויצא שילוב משגע.. הלכתי ככה פעמיים למקומות שונים, ולא היה אדם שהצליח להתעלם מהשילוב הייחודי. אם אתן קצת אדג'יות, ממליצה לכן להעמיס את לומי בנדיבות מעל שפתוני מאט שונים ולצאת לרחובות, השואו מובטח ;)






זה לוק לדוגמא שיצרתי בעזרת Royal Sugar על כל גלגל העין, וצללית Dollipop בקפל, מטושטשת עם Birthday Girl ועם Poison Plum בבסיס הקפל (צללית שלא נסקרה בפוסט הזה, אבל כבר הופיעה בבלוג.




את הלוק הבא יצרתי בעזרת After Party, Dollipop, Poison Plum מעורבבים יחד בקפל, Midori בזווית הפנימית, ו- Goldilux במרכז העפעף. האייליינר הוא ג'ל מס' 77 של אינגלוט. נקודות ההארה הן Diamond Eyes.



Imperial Eyelashes
מוצר אחרון חביב הוא זוג ריסים מלאכותיים וסופר-מיוחדים, שעדיין לא השתמשתי בהם, אני מחכה להשראה ללוק מטורף במיוחד.
פס החיבור כסוף עם אבנים שחורות קטנטנות, וקצות קווצות הריסים מחזיקים באבנים גם הם, מה שמזכיר לי מעט ליצן חצר מימי הביניים. 7$




זה הכל להיום, אני חייבת להודות שזה אחד הפוסטים שהכי נהניתי לכתוב! כל הצבע, השמחה, נתנו לי אנרגיה מטורפת!

אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה