יום שבת, 22 בנובמבר 2014

בקטנה #3


היי היי!!
מה נשמע? נהנים מבואו של החורף?
כ"כ כיף לי להתחפר מתחת לשמיכת הפוך, להתחמם עם כוס של סיידר תפוחים מהביל, ובעיקר לא להזיע ברמה שהאיפור הולך פארש אחרי 40 דקות...

אז כמו שרובכם יודעים, התקבלתי והתחלתי לעבוד כמדריכה בבית הספר לאיפור "ירין שחף". אני כ"כ מתרגשת מזה!
אני אפילו לא יכולה לומר שזו הגשמה של חלום, כי לא חלמתי להגיע לזה..! זה כבוד גדול עבורי, ואני מקווה לעמוד בציפיות שתולים בי..
אז כמי שמוכרת במשיכה שלה לצבע, למשמרת הראשונה השקעתי באיפור סולידי, אך עם צבעים משוגעים לגמרי!!

זה הלוק שיצרתי:







אז איך יצרתי את הלוק?


עיניים:
את הגבה מילאתי בצללית הגבות של ביוטיקר (אני מכורה אליה!!)
הנחתי את פריימר העיניים של Lime Crime  על כל העפעף, בעזרת מברשת קונסילר דקה וזוויתית והפיינט-פוט של MAC בגוון Soft Ochre חידדתי את הצד התחתון של הגבה, וטשטשתי כלפי מטה, אבל לא מרחתי על כל העין.
על גלגל העין מרחתי צללית קרם מסדרת Color Tattoo של Maybelline בגוון Inked In Pink 55 וטשטשתי מעט כלפי מעלה, לחיבור עם הפיינט-פוט.
על עצם הגבה הנחתי בטפיחות את צללית Bootycall  מתוך Naked 2 של UD וטשטשתי מעט כלפי מטה.
על כל גלגל העין הנחתי את צללית Opalesse מסדרת Extra Dimension של MAC.
לאייליינר הסגול השתמשתי באייליינר ג'ל של אינגלוט בגוון מס' 82.
לתיחום התחתון הירוק השתמשתי בעפרון Aqua Matic של Make UP Forever בגוון I-30 שקניתי בפולין ומעל טשטשתי עם מברשת 219 של מאק את צללית Thrash מפלטת Electric של UD. מעל זה, צמוד לקו הריסים, עם מברשת 266 של MAC, הנחתי את צללית Fringe, גם היא מתוך פלטת Electric. בקו המים מרחתי עפרון בגוון שמנת של פלורמר מס' S04, שהחזיק לי *12* שעות בלי לזוז!!!
הקונסילר הוא MAC Prolongwear בגוון NW20, והמסקרה היא I <3 Extreme הורודה של Essence.






פנים:
על אזור ה-T מרחתי בקמצנות את פריימר ה-Porefessional של Benefit, ומעל מייקאפ Double-wear בגוון Bone.
להצללה השתמשתי ב- Cream Pigment של Illamasqua בגוון Hollow.
הארה, שלא ממש נתפסה בצילום, יצרתי עם High Beam של Benefit, אותה קיבעתי עם הפודרה המאירה של Malu Wilz.
את שאר הפנים פידרתי עם פודרה Blot של MAC בתפזורת.
להצללה יבשה השתמשתי בברונזר של ספורה מקולקציית Sol Del Rio שקניתי בפולין.
לסומק השתמשתי ב- Instain של TheBalm בגוון Argyle.
על השפתיים מרחתי Chuby stick Intense של Clinique בגוון 06 Roomiest rose.



וזה הכל :)

אם אהבתם את הפוסט הזה והייתם רוצים לראות עוד בסגנון, אשמח לשמוע בתגובות, אני יודעת שלי היה ממש כיף להכין אותי, בצילום ובכתיבה :)


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה