יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

סקירה: ליין המברשות החדש של המאפרת שלי אגמי

היי היי!

נו, מה תאמרו על הגשם שיורד עלינו לאחרונה..? אני דווקא נהנית ממנו, התגעגעתי לרוח הקרירה והנעימה הזו, שמלטפת את הפנים, לגשם שמנקה את האוויר, עול הדרך שולח את כל הזבובים והיתושים הארורים לשבעת מדורי גיהנום!!!!
יאפ, זו לגמרי העונה שלי ^.^

לאחרונה קיבלתי מספר מברשות לסקירה מהליין החדש של שלי אגמי.
סדרת המברשות, הכוללת 9 דגמים, עשויה כולהבעבודת יד, מ- 100% שיער סינטטי, ללא פגיעה בבעלי החיים, מה שמתאים גם למי שמחפש מוצרים וכלים נטולי-אכזריות.
כל המברשות, ללא יוצא מן הכלל, רכות במיוחד, מה שגורם לחוויית האיפור להיות עוד יותר מהנה (עד שזה מתחיל להעיק שמבקשים ממני לעשות "נעימי" בפנים עם המברשת...), וגם למנוע גירויים בפנים.

קיבלתי 3 מברשות לסקירה:




101 - מברשת זוויתית לתיחומי עיניים וגבות. 65 ש"ח
המברשת הזוויתית נוחה מאוד להגדרת הגבות עם מוצרים קרמיים, ובהצמדת הסיבים ע"י חומר קרמי היא דקה מאוד, מה שנוח לשרטוט מדויק של תיחום הגבות התחתון, או לחלופין אייליינר הצמוד לקו הריסים.
עד כה יוצא לי להשתמש בה כמעט בכל איפור, על עצמי או על לקוחות.
מברשת זוויתית יכולה להיתפס כמאוד בנאלית, אבל זהו הסוג האהוב עלי, שכן למברשת מהסוג הזה יש כ"כ הרבה תפקידים.

103 -מברשת להנחת צלליות וטשטוש בשקע העין. 83 ש"ח
מברשת להנחת צללית - דומה מאוד למברשת 07 של קרליין, לטעמי טובה ממנה. יש לי הרבה מברשות למטרה הזו, ועם זאת, אני נהנית לשלוף אותה. המברשת מספיק קשיחה ושטוחה כדי להניח חומר על העפעף (אני אוהבת לרסס אותה בפיקס+) ומצד שני, הקצה לא דוקר וניתן "למשוך" איתו את הצללית ולטשטש את המעברים.
אני אוהבת להניח עם החלק הרחב שלה צללית על העפעף ועם הקצה לטשטש מעבר לקפל.

107 - מברשת רכה ומחודדת בקצה .בעלת עיצוב מיוחד להנחת ברונזר ויצירת הצללות בקלות. 130 ש"ח
מברשת הפנים די דומה לקונטור בראש של ריל טכניק, אם כי גדולה וארוכה ממנה משמעותית.
לי באופן אישי, קשה לרוב עם מברשות בעלות סיבים ארוכים. אני רגילה למברשת קצרה, להנחה ממוקדת ופחות מרפרפת, אני מניחה שזה עניין של טיפוס, כל אחד אוהב משהו אחר.
שלי ממליצה על המברשת גם להנחת פודרה מתחת לעיניים, אני מעדיפה מברשת קטנה יותר לצורך זה, דוגמת Setting Brush של Real Technique.
בניגוד לשתי מברשות הקודמות, אני ממליצה להשתמש במברשת הזו למוצרי אבקה בלבד.






ניתן לקנות את הסט המלא במחיר 750 ש"ח, במקום 900 ש"ח, מה שאומר שכל מברשת עולה 83 ש"ח.




את המברשות ניתן להשיג באתר של שלי באופן בלעדי - MakeMeUp.co.il
ניתן לשלם ב-paypal או בכרטיס האשראי.
משלוח בדואר רשום חינם בכל קניה מעל 250 ש"ח.

ונקנח בהטבה מיוחדת לקוראות הבלוג, 10% הנחה עם הזנת הקוד Phoenix !!

קישורים ומידע נוסף


לצפייה בסרטון הסבר על המברשות:    http://bit.ly/1h119fY קישור לרכישת המברשות בחנות אונליין:   http://bit.ly/1jglD7f

בליין המקצועי של שלי אגמי תמצאו גם :
מעגל ריסים מקצועי    http://bit.ly/1oEzHL4 
תיק מברשות איכותי המכיל מקום ל10 מברשות איפור    http://bit.ly/1nJzPfr 
סט מברשות לאיפור אומנותי  http://bit.ly/MVYAUk
לשאלות ולמידע נוסף: info@makemeup.co.il
                             2236829 -052 שלי אגמי



אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה