יום שני, 5 במאי 2014

הסליק שלי - חלק ד'

שלומלום!!

מה שלום כולם? נהנים (או מתענים) בחופשת הפסח?
אחרי סדר הפסח שעשיתי במוצרים, הגיע הזמן להתחדש קצת :)

לא מזמן הלכתי עם אחד השפתונים שלי מ-SLEEK לשיעור הקונדיטוריה, ומישהי ממש נדלקה עליו. ממש, ברמות קשות, בקטע של "Shut and take my money". אז הזמנתי לה אותו. יחד עם מתנה לחברה, לא יכולתי להתאפק ולקחתי לעצמי כמה דברים...

מה קניתי? דברים יפים :)

שפתון Matte Me בגוון Fandango Purple
בזמן החיטוט באתר, אשכרה הייתי בטוחה שזה שפתון סגול. ואז החבילה הגיעה, וראיתי משהו כהה בכמה טונים מאדון Candy Yum-Yum של MAC (אויבי המושבע)
אמרתי לעצמי "תפסיקי להיות סנובית ותנסי אותו". אז ניסיתי. והתאהבתי. הגוון אמנם ורוד מאוד, ובכלל לא אופייני לי, חובבת סגולים-שחורים ואדומים עזים, אבל היה לי כיף איתו - הרגשתי צעירה, שמחה, אביבית. כן, שפתון גרם לי לזה, אני פסיכית, מה חדש?

לגבי המוצר עצמו - החומר פיגמנטי בטירוף, ומספיקה שכבה אחת לכיסוי אטום. המרקם נוזלי, אף לא דליל. נוח ומושלם למריחה. הספקתי לבחון את השפתון שלוש פעמים עד כתיבת שורות אלה, כולל פעם אחת ש"נלבש" לארוחה אצל חברים.
תראו, ארוחה יחסית שומנית הוא לא שרד בחלק הפנימי של השפתיים, אבל מעבר לזה, Velvetine Who???
צבעים משגעים, מרקם נוח, גימור מאט אמיתי, עמידות משביעת רצון בהחלט, לעזאזל השם, המוצר הזה טוב ואני מתה עליו!
הולכת להזמין צבעים נוספים, וגם לתיק המקצועי. אהבה <3





צללית אבקה Eye Dust בגוון 682 Jet Set
אני די שמחה שלקחתי את הגוון הזה..
בעבר הזמנתי צלליות (שלא ידעתי שהיו מזויפות) של מאק, מהאיביי. יש שם גוון זהה לזה, ועכשיו כשאני יודעת שאני לא יודעת מה יש שם, אני פחות משתמשת בהן. היה שם גוון בדיוק כזה. יש לי תיקון עכשיו :)
הצללית בגוון טורקיז משגע, שבמיכל נראה כהה יחסית, ומשמים ביותר,אבל בתכל'ס פיגמנטית מאוד, ומתקבלת אותו הדבר על רטוב או יבש.
זה הגיע בדיוק בזמן ללוקים קיציים וצבעוניים :)
מינוס אחד - המדבקה שסוגרת את המלחיה הגיעה לא דבוקה כמו שצריך ומיכל די התלכלך מבפנים :/
 הסווטץ' הוא מעל פריימר Lime Crime.






סמקים

Pixie Pink
ורוד בזוקה בגימור מאט, באתר הוא נראה הרבה פחות זרחני, ויותר מעודן. על העור הוא יוצא עדין ומתוק, בתנאי שלא מגזימים. כרגיל, פיגמנט מטורף, וצריך להיזהר..
ורוד בזוקה בגימור מאט,



Pomegranate
גוון אדמדם כהה ומבריק מעט, עם נטיה מסויימת לסגלגלות, יחסית בוגר, פחות קופצני, שיתאים לאיפור יותר רגוע, ולטעמי ילך מצויין עם מעושנים כהים.



מצטערת על איכות התמונה - עור הידיים שלי מעט יבש עקב שינויי מזג-האוויר

זהו להיום.. לצערי לא קניתי את כל האתר, רק חלק :P
לסיכום - למעט מסקרות, עדיין לא הייתה לי נפילה עם מוצרי סליק, ואני ממש שמחה על כך :)


עד הפעם הבאה,
אדיוס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה