יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

פיניטו לה קומדיה - מוצרים שנגמרו #2

היי היי!!
מה נשמע?

הרבה מה לכתוב בהקדמה, אין לי היום :P
הפוסט נכתב בסמוך לפוסט המוצרים הגמורים הקודם - החלטתי לחוס עליכם ולא הפיל הכל במכה, זה קצת יותר מדי.
מה שכתבתי שם, תקף גם לכאן ;)

יאללה, נתחיל?

צללית MAC -White Frost
היה הייתה פעם, במקום רחוק, צללית לבנה של MAC, אשר דמתה לקרני השמש הנחות על פתיתי שלג רכים.. ואז היא התנפצה, והעברתי אותה לקופסית קרם עיניים. צללית שהגעתי לפאן שלה 3 פעמים, אבל כבר נמאס לי ממנה איפשהו, אז אני מעיפה את השאריות לאלף עזאזל.



קרם לחות DDMG של קליניק
נגמר בפעם השלישית, גם כן.. (יש לי קטע עם שלישיות, מסתבר....). היה נהדר, נחתך באכזריות לאחר הצילום כדי להוציא את מעט החומר שנשאר.
קרם מצוין, קליל, כיפי, ובריח לימון. אני מתפרפרת, ובגלל זה לא נקנה שוב. ערקתי לטובת Kiehl's.




שונות
מי פנים של קליניק, שלב 3 - נגמרו בפעם ה.. נו, אתם כבר יודעים..
מפוצצים באלכוהול, וזה טוב לי. עם עור שמן כמו שלי, זו לא פרובלמה. נקנו שוב, ויקנו גם בפעם החמישית.

קרם לחות Rare Earth Pore Minimizing Lotion של Kiehl's - קרם כיפי, קליל, שאשכרה נותן גימור מאט לעוד המבריק שלי למספר שעות, ומרגיש כמו עיסוי פנים אם מניחים אותו עם מברשת אקספרט של ריל טכניק. מרגיש כמו פינוק, מחכה להגיע לרמת אביב כדי לקנות אותו (פעמיים. ולרוקן את המלאים של מאק פרו)

מגבונים להסרת איפור של קלינקס - לא תמצאו אותם בארץ. הוזמנו מאחד האתרים שיש בשם שלהם chemist, ושכחתי איזה מהם. המגבונים הנעימים ביותר שנתקלתי בהם.

קרם לחות Aquamilk Matifying Fluifd של Lancaster - קרם שקיבלתי במתנה מחברה, ואז הלכתי וקניתי שוב. והוא כיף, עם ריח נקי, ונעים למריחה. קצת דליל מדי, וצריך להזהר בכמות שמוציאים מהטיובה, אבל עדיין עושה נעימי וקצת מאט.

City Block 40SPF של קליניק - קניתי אחרי המלצות חמות בקבוצה, וגיליתי קרם שלא מתאים לפרצוף שומני בדרגת "טיגון ביצה על הלחי ב-35 מעלות חום". הרגיש לי כבד, שומני, ולא מתאים לעור שלי. מצד שני, לא מצאתי קרם הגנה שכן מתאים...

דאורדורנט FA - התקבל בגלוסיבוקס, עם התרעמות על-מה-דה-פאק-שילמתי-כמעט-100-ש"ח-??!?!?!?!!, התגלה כחביב, לא מריח ולא מסריח. לא יכולה להגיד ש-FA או גלוסיבוקס יראו שוב את הכסף שלי.

דוגמית קרם עיניים All About Eyes של קליניק, בגרסה הקלילה - התחלתי להשתמש בקרמי עיניים, שחס-וחלילה לא יהיו לי קמטים בגיל 56. התגלה כחמוד ביותר, נעימי, ולא מציק. נקנה בגרסה המלאה שגם כן נגמרת עוד מעט. לא נראה לי שאקנה אותו שוב, מחפשת משהו קצת יותר כבד.



פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced - הייתי בטוחה שמצאתי את הישועה - הפריימר הכי טוב שנתקלתי בו. קניתי מחברה, נהניתי עד תום. ואז גיליתי את Lime-Crime. אחד הפריימרים הטובים שנתקלתי בהם, אולם לא לוקח את הכתר הרשמי. יספיק למי שלא מפיקה שומן עפעפיים ברמת טיגון חביתה.



מסכת לחות של VICHY - קיבלתי כמתנה (על מי אני עובדת שאריות חביבות ביותר) מחברה שלא גרה בארץ. אין לי מושג למה השתמשתי בזה, לחות זו לא הבעיה שלי. מעבר לשומניות, כוס השתיה שלי מכילה 600 מ"ל ואני מורידה שתיים כאלה ברצף בכל פעם. הדבר היחיד שמתייבש אצלי זה המוח, אבל זה סיפור אחר. בכל אופן, היא הייתה מאוד נעימה, נתנה לי הרגשה שאני משקיעה בעצמי, כשהשתמשתי, ואם יש להם מסכת ייבוש-פרצוף, אני מוכנה לנסות :)



שמן רחצה מסדרת השקדים של ל'אוקסיטן - תהרגו אותי, לא מצאתי את הדבר הזה נוח לרחצה. חומר נוזלי מדי, בקבוקק קשיח מדי, ריח מתוק מדי. הוא לא מקציף, ולא הייתה לי התחושה הכי נקיה בעולם. כשניסיתי להריח את עצמי לאחד מקלחת, הרגשתי כמו מרציפן.
אני אוהבת את ל'אוקסיטן בכל ליבי (וכרטיס האשראי שלי), אבל פשוט לא היה לי קליק עם המוצר הזה.



מסכת לחות לשיער, שמן מרוקאי - כן, גם הקרקפת שלי שומנית, מה לעשות.. מה שכן, הקצוות, שלא הפקדתי בידי מספרי הספר בזמן, הרגישו די איכסה, והמסכה הקלה על הסירוק, העניקה ריח טוב, וגרמה לי לאהוב ללטף את השיער שלי.



סבון פנים Deep Cleansing Foam של Bare Minerals - לפני מספר חודשים, הגיעה אלי דוגמית של אחד הסבונים של החברה, וראיתי כי טוב. אז הזמנתי (מאותו אתר Chemist שאין לי מושג מהו), ואז זה הוציא לי פצעונים שאני מתמודדת איתם עד היום. הסבון לא מי-יודע-מה מייבש, משאיר הרגשה נעימה, אבל פשוט לא מתאים לי וביאס אותי רצח.



פילינג-מסכה לפנים - התקבל חנות Mentha, בהנהלת אסתר רומי. הגרגרים קטנים, לא שרטו ולא פגעו במכתשים על לחיי, והשאירו תחושה נעימה וחיונית. מאוד נהניתי מהשימוש במוצר, ואם אמצא אותו בחנות בהחלט אקנה אותו שוב.
כך השתמשתי במוצר: לקחתי מעט חומר, על פנים רטובות עיסיתי את הפנים מספר דקות, ואז השארתי לכעשר דקות, לפני ששטפתי מהפנים. תענוג!




זהו, נגמרה החפירה להיום.. מקווה שנהניתם, ועוד יותר מקווה שעזרתי במשהו..

עד הפעם הבאה,
אדיוס!
אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenix blackk), וב-bloglovin'

תגובה 1:

  1. פוסט מקסים כרגיל, חוץ מכמה פרטים שלא עודכנו כי כבר היית בלונדון ;-)
    אוהבת ♥

    השבמחק