יום ראשון, 5 באפריל 2015

פיניטו לה קומדיה - מוצרים שנגמרו #3


היי היי!!
סדר פסח הביא איתו גם כמות יפה של אריזות גמורות..
אז עוד כמות נכבדת של מוצרים הגיעה לסיומה. חודש וחצי שמרתי שקית עם אריזות ריקות רק כדי שאוכל לצלם ולספר לכם על מה לקפוץ ועל מה לוותר.. האמת שהפוסט הזה הוא בעיקר מוצרים שהייתי מרוצה וזו אריזה שניה או שלישית שסיימתי, לאט לאט אני מצליחה לבנות לעצמי נבחרת מנצחת של מוצרים שעושה לעור שלי רק טוב..
שנתחיל??

 





פריימרים לעיניים - 
ליים קריים VS טו-פייסד. תכל'ס - שניהם מצויינים ומחזיקים בטירוף!! לרוב אני מניחה מעליהם פיינט-פוט וזה מחזיק סביב ה-9 שעות בצורה סבבה.. כשאני צריכה משהו עמיד במיוחד, אני מורחת טיפת מייקאפ דאבל-וור על העין, ואז מחזיק לי גם 12 שעות בכיף! (יש לי עפעף שומני בטירוף, הפריימר של UD לדוגמא, קרס עלי אחרי חצי שעה במקרה הרע, ואחרי שעתיים וחצי במקרה הטוב.. יצור, כבר אמרתי?)
שני הפריימרים נקנו בשנית, אחד מוחזק בעבודה ואחד בבית.




אייליינר נוזלי Dip-It של Sleek - 
אחד הדברים הגרועים שפגשתי בחיי. כשקניתי אותו הייתי על רואקוטן והעור היה רגיש בטירוף. האייליינר גרם לי לצריבה מטורפת בעור העיניים ונמנעתי מלהשתמש בו תקופה ארוכה. אחרי כשנה ניסיתי להשתמש בו שוב (חצי שנה אחרי סיום נטילת התרופה עוד סבלתי מתופעות לוואי בצורת כאבי גב ושרירים בצורה מפחידה). הפעם לא הייתה לי תחושת צריבה, אבל דמעה אחת קטנה (לפעמים העיניים שלי דומעות, סתם ככה, בלי סיבה) והלך ה-flick, כאילו לא היו מעולם. לא עמיד, לא נעים. לא מזמן פתחתי את הבקבוקון כדי להסוויטץ' וגיליתי שהמוצר התייבש. לא כואב לי, כמובן שלא ירכש שוב.

מסקרה לריסים תחתונים של קליניק - 
מסקרה עם מברשת קטנטונת, גימיק מתוק בטירוף, והאמת שדי נוח, נוח לעצמי ולקוחות, וחבל שאין למוצר מקלונים חד-פעמיים שמותאמים למיכל. 
בהחלט אקנה שוב :D


מסירי איפור - 
המסיר של בורז'ואה הוא דו-פאזי, למען האמת אני לא מרגישה הבדל בין המותגים השונים, ומשום מה נתפסתי על בורז'ואה. זה נוח, זה זול, ומסיר את האיפור העמיד ביותר די בקלות. לאחר מכן אני מעבירה צמר גפן עם תמיסת מיסלר על העיניים להסרת שאריות השמן, ועל שאר הפנים את מי הפנים שלי, שעוד מעט תפגשו.
זה בקבוק שני שסיימתי, וכבר נקנו שניים נוספים (קניתי במבצע 1+1)

את המסיר של לוריאל קניתי לפני שנים, וגיליתי שהוא לא מתאים לי מהסיבה הפשוטה שהוא לא מדגדג איפור עמיד. לאחרונה שמתי לב שהחומר שינה צבע והעפתי אותו לאלף עזאזל. החומר עצמו נשפך לכיור כמובן, הפלסטיק למחזורית!
לא ירכש שוב.


דאורדורנטים - 
במשך המון זמן הייתי צמודה לרול-און של קליניק, גמרתי 2-3 כאלה. ואז הגיע הטיול הגדול ללונדון, ובפרימארק, בדרך לקופה, אספתי דאורדורנט מסוים בגרסה מוקטנת שעלתה פאונד אחד. עוד בטיול יצא לי להשתמש בו, וגיליתי שהוא נהדר עבורי! שם החברה היה Sure. כשחזרתי לארץ ראיתי שלרקסונה יש את אותו לוגו, מה שאומר שזה כנראה אותה חברה בשמות שונים לכל מדינה, מה שקורה בהרבה תחומים. ישר הלכתי לקנות אותו, ועכשיו הוא הקבוע שלי.





מי פנים של קליניק לעור שמן מסדרת 3 השלבים - 
יש שיגידו שמי הפנים האלה מאוד חריפים מאחר והם מכילים אלכוהול. לעור המפלצתי שלי זה מצוין. אני מעבירה אותם בוקר וערב, ומיד דואגת למרוח קרם לחות שמזין את העור שלי בלחות, וגם מאזן את השומן (גם הוא מופיע כאן בפוסט).
זה כבר מיכל שלישי או רביעי של מי הפנים שגמרתי, הספציפי הזה בגודל 400 מ"ל ואחד נוסף בגודל של 487 מ"ל גם אוטוטו ייגמר (בקיץ אני משתמשת במי פנים יותר מאשר בחורף, העור תופס טינופת בקטע אחר, ובלי שום קשר זה קריר ונעים ביום חם). בפולין קניתי מיכל נוסף של 487 מ"ל, שכן בארץ זה מגיע לכל סניף בכמות של 2-3 יחידות פעם בחצי שנה, שם זה מוצר מדף רגלי.



  

מברשת גבות של ריל טכניק - 
מעבר לזה שהיא בקושי הייתה בשימוש בגלל שהיא ענקית ומגושמת, זה קרה.. אני לא באמת צריכה להסביר..





פודרה שקופה באבן של אסנס - 
פודרה שקופה, סופחת כמו שצריך, נהניתי ממנה מאוד, נקנתה בהזמנה הראשונה שלי מהאתר של אסנס. לפני מספר חודשים עשיתי הזמנה מאסנס עבור חברה, ועל הדרך הזמנתי גם לעצמי את הפודרה. שתיהן הגיעו מרוסקות. החלטתי שאני מחכה שהמוצר יגיע לארץ (בקרוב תראו את מוצרי אסנס בסניף הסופר-פארם הקרוב לביתכם) ולא מסתכנת בהזמנה ובברבריות של עובדי הדואר.





קרמי לחות -
את הקרם של קיהל'ס אני קונה ע"ב קבוע, הוא נורא נעים לי, ודווקא בגלל שהוא לא ג'לי אלא קרמי, מרגיש לי יותר טוב על העור. אני נוסעת לרמת אביב כל כמה חודשים במיוחד כדי לקנות את הקרם (מאחר ועדיין אין סניף צפוני). מדובר בקרם קליל, נעים, בלי ריח, ונספג בשניות.
ירכש שוב ושוב ושוב :D

את הקרם של לנקסטר הכרתי בזכות דוגמית מהקופסה האחרונה של גלוסיבוקס שקניתי, לפני המון המון זמן.. מאחר ולא הייתה לי הזדמנות להגיע לת"א, קניתי את הקרם הזה לבינתיים. הוא עשה עבודה טובה. לא בדיוק עשה את העור מאט, אבל הוא הזין אותו בלחות ופינק אותי בניחוח לימוני עדין וכיפי. מה שכן, הפורמולה מ-א-ו-ד נוזלית וע"ב קבוע נזל לי יותר מדי חומר ליד, מה שדי הפריע לי וגרם לבזבוז חומר.
לא ירכש שוב, גם בגלל דלילות החומר, וגם בגלל אהבתי לקרם של קיהל'ס.





Benefit - The PoreFessional
פריימר ששמעתי עליו אינסוף תשבוחות. ואז הגעתי לפולין (בנסיעה ה"ראשונה" - ראשונה עם אמא, הראשונה-ראשונה הייתה עם משלחת בכיתה י"א. ובקושי ידעתי מה זה מסקרה.). מה אגיד ומה אומר - שלמות!! אני מטורפת על הדבר הזה, אני מניחה אותו מתחת לדאבל-וור, ומפדרת עם פודרה בלוט של מאק, זה השילוב המושלם עבורי (לא, אני לא מושפעת, הדאבל-וור הוא היחיד שנראה עלי סבבה ואני מרגישה איתו טוב. כן, גם ליום-יום). כבר קניתי יחידה נוספת, ומאז שגיליתי שזה הפריימר המושלם גם לאמא (עור שמן, בגילה. אני צופה לעצמי עתיד טוב מבחינה אסתטית), רצנו וקנינו עוד אחד. בגלל שהוא יקר וקשה להשיג אותו אני די מתקמצנת איתו לגבי לקוחות ושומרת אותו לשימוש אישי. פה ושם יש לקוחות שאני רואה שחייבות את זה ואז אני לוקחת אותו איתי, אבל בד"כ.. My Precious!!!! (דמיינו את זה עם קול של גולום)





שפתון נוזלי 24 Superstay של מייבלין - 
שפתון שגמרתי בפעם השלישית. נתקלתי בו לראשונה לפני כמה שנים טובות, ורק התחלתי ללכת עם שפתונים אדומים. בן-רגע התאהבתי בו, והוא תמיד נמצא איתי בתיק. אני משתמש בו ליום-יום או לאירועים ויציאות, והוא תמיד מחמיא. השפתון מאוד מייבש, אבל שכבת הלחות בצד השני מספקת לחות במרקם טיפה שומני-סיליקוני, וגורם לזה להרגיש ממש טוב, ברמה  שאני לא מרגישה את השכבה שכביכול מייבשת. בנסיעה האחרונה לפולין נקנו עוד שניים בדיוטי-פרי בישראל.
לא נראה לי שאי פעם אעזוב את השפתון הזה..




ולמוצר האחרון, שהתייבש הכי הרבה זמן במגירה. Top Coat של אסי. לא עשה לי את זה, אני גם לא מרגישה יותר מדי הבדל בין המייבשים השונים. הציפורניים שלי, כמו עור הפנים, מאוד שומניות ושום דבר לא מחזיק יותר מדי, אפילו לק ג'ל התחיל להתרומם אחרי שלושה ימים, ומשם הדרך לצ'יפים ו"קרעים" בלק קצרה. אני תולשת את החלקים שמתרוממים מהיסבה הפשוטה שכשאני מנסה לאסוף את השיער ומעבירה את היד בשיער, השיערות נתפסות בין הלק לציפורן ונתלשות. זה כואב. ואני אוהבת את השיער שלי. מעדיפה לשמור עליו, תודה..
היה, נגמר, לא נראה לי שאשקיע בו שוב..





זה הכל להיום.. רוקנתי את הכל לפחי המחזור למיניהם, והגיע הזמן להתחיל לאגור מחדש.
מה איתכן? אתן ממחזרות אריזות? יש מוצרים שאתן חוזרות אליהם כל פעם במחדש, מעין "גביע קדוש" טיפוחי/ איפורי? אשמח שתספרו לי בתגובות! 


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה