יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

Makeup of the day 8.11.15

היי היי!!

בצעד גס ובוטה את יכולה מעתיקה את הקונספט של הלוק היומי מחברתי והבלוגרית הנהדרת מיי גרף!
אז אולי לא תמיד אצליח להכניס גם את התלבושת, אבל בהחלט אכניס את האיפור ;)





החלטתי ללכת על מעושן דואוכרומי היום. יש את הימים שפשוט לא מתחשק לי ליצור איפורים מורכבים עם המון גוונים וטכניקות מסובכות. כמו לכולם לפעמים גם לי מתחשק משהו פשוט. הדרך להקפיץ לוק בסיסי למשהו שנראה סופר-מיוחד תהיה לא פעם שימוש בצללית דואוכרומית. 

מעושן דואוכרומי מדליק בשילוב שפתון עדין בסגנון my lips but better  סוגר לי את הפינה של האיפור ואני יכולה לקחת עוד כמה דקות לשתות את הקפה לפני שאני יוצאת מהבית, או במקרה הזה להספיק לצלם את המוצרים והלוק הסופי כדי לשתף אתכם ;) 



פירוט המוצרים המלא: 

עיניים: 
NARS Smudge proof eye primer
MAC Paint Pot - Soft Ochre
Sigma Eye Shadow Base - Spy
MAC Eye Shadow - Club 
ביוטיקר - צללית גבות מחולקת 
Inglot AMC Pigment - 85
Clinique Bottom Lashes Mascara
L'oreal Voluminous Million Lashes Excess 
קרליין - מסקרה Bold
Bobbi Brown Eye Shadow - Bone

פנים:
Benefit Porefessional Primer
Estee Lauder Double Wear Liquid Foundation - Bone
MAC Face & Body - C1
MAC Strobe Liquid 
Smashbox Trio Contour Sticks 
MAC Blot Powder - Light 
The Balm - Mary-Lou Manizer 
The Balm - Bahama Mama 
Essence - Love & Sound Blush
Clinique - Blushing Nude Lipstick 

המצלמה: Canon 650 


עד הפעם הבאה, 
אוהבת תמיד, 
טל פיניקס 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה