יום שלישי, 23 באפריל 2013


שלומלום :)
היום אני הולכת לסקור את פלטת Immaculate Collection של MUA.
קיבלתי את הפלטה במסגרת החלפה שעשיתי, והיא מקסימה! הפיגמנטים מוצלחים מאוד ברובם, הגוון החום-מאט שני מימין בשורה התחתונה לא נראה הכי טוב בסווטץ', אבל על העין מתקבלת עדין ויפה. מושלם הצללות טבעיות במיוחד, הצבעים מגוונים והאפשרויות אינסופיות.
העמידות של הצלליות מצויינת ובאמת שאין לי תלונות.



היום החלטתי לעשות איתה לוק שמתאים יותר לערב, למרות שאם אתן מתאפרות יחסית כבד ביום-יום זה גם יכול להתאים. לי אין בעיה לצאת ככה בבוקר לעבודה :P

הוראות ללוק:
1. מניחים צללית קרם soft ochre על כל העפעף, עד הגבה.
2. מניחים על עצם הגבה ובזווית הפנימית של העין צללית שמנת, אפשר לנשתמש בצללית מבריקה כמו שאני עשיתי, ואפשר גם להמיר את כל המראה למאט.
3. מניחים עם מברשת רחבה ורכה צללית חומה בהירה על אזור הקפל ומטשטשים.
4. עם מברשת קשיחה, מניחים צללית שחורה בזווית החיצונית ונכנסים מעט לקפל. מטשטשים.
5. חוזרים מעט על הצללית הבהירה בזווית הפנימית.
6.תוחמים את קו הריסים התחתון בצללית סגולה, ומעט צללית שחורה בקצה החיצוני.
7. מי שרוצה מוזמנת למרוח עפרון לבן / שחור בקו המים, אני בחרתי שלא.
8. מורחים מסקרה, וסיימנו!



והפעם יש גם מדריך מצולם, לפי בקשה בתגובות על הפוסט הקודם :)



אני יודעת שהיום הפוסט די קצר, אבל זה כי התמקדתי בפלטה אחת ואת כל מוצרי הבסיס שלי כבר ראיתן..
עד הפעם הבאה,
טל

תגובה 1:

  1. מקסים! כל כך מפורט ואיכות התמונות נהדרת. המשיכי כך אני מצפה לפוסטים הבאים ;)

    השבמחק