יום ראשון, 7 ביולי 2013

שבוע רגוע

שלומלום חברים יקרים!! מצטערת שקצת נעלמתי לאחרונה. קצת קשה לי לתחזק גם בלוג וגם ערוץ יוטיוב ואני מניחה שקצת הזנחתי כאן, חוץ מזה שהיו כמה מאורעות. היו כמה שבועות עמוסים בנסיעות, לימודים ועבודה עם משמרות מעצבנות של הדרך שואבת ממני כל אנרגיה קיימת. אבל, עכשיו אני כאן! אני באמת אשתדל יותר להעלות פוסט או שניים בשבוע..

היום אני רוצה לדבר בקצרה על פלטה שקניתי בטיול בחו"ל, הזהובה היפה הזו מהפוסט הקודם. מדובר בפלטה מס' 7 של גרלן. פלטה בעלת 4 צלליות חמאתיות וכיפיות לשימוש, בגוונים טבעיים לחלוטין, שמתאימים למראות הכי עדינים וטבעיים. משהו צעקני ובולט במיוחד די תתקשו ליצור איתה, אבל בשביל זה יש את sugarpill :D טוב, מה אני חושבת על הפלטה? היא כיפית, נעימה מאוד על העין, כל הצלליות פיגמנטיות ונוחות לעבודה, אבל לא פיגמנטיות מדי ברמה שנגיעה הכי קטנה תיצור כתם. אפשר לעבוד איתה בשכבות וליצור מראה מקסים. השתמשתי בה הבוקר, מעל הפיינט-פוט הרגיל שלי ופריימר של Too Faced. ההנחה הייתה מוצלחת והטשטוש קל ביותר, גם בגלל שהשתמשתי במברשות רחבות ופלאפיות מאוד. לא חיפשתי היום מראה מאוד מאופר, אלא עדין וטבעי. כמה שאני יודעת להתאפר בצורה טבעית. כאילו טבעית.


קיצר, תמונות:














מספרתי את הצלליות ע"מ שיהיה לכן יותר קל להבין איך יצרתי את המראה.
אז ככה:

1. הנחתי את צללית מספר 1 (הבהירה ביותר) על עצם הגבה, ומעט מעט בזווית הפנימית של העין
2. את צללית מספר 2 הנחתי על כל גלגל העין, עד הקפל.
3.  צללית מס' 3 טושטשה בקפל ם מברשת מ-א-ו-ד רחבה.
4. עם מברשת smudge, בעלת סיבים קצרים וקשיחים יצרתי את הפינה החיצונית וטישטשתי מעט כלפי מעלה.
5. למטה הונח קונסילר ובטעות יצר זווית חדה אז זרמתי עם זה.
5. עפרון שחור בתוך העין, מסקרה, וסיימנו!

אחרי הצילום יצרתי מעין אייליינר מצללית ולכן היא מופיעה בתמונה עם המוצרים.

מאחר וזה יום שלא מתאים להתאפר בו בכבדות (סיבות אישיות), החלטתי ליצור משהו עדין מאוד.

את הלוק המלא השלמתי עם סומק של ניקס , שפתון של שאנל, היילייטר של MUA, ברונזר MSN של מאק בגוון comfort ומט פודרה אנטי-שיין של OFRA, ללא מייקאפ היום.



שיהיה לכולנו שבוע מוצלח עם בשורות טובות,

אוהבת תמיד,
טל

5 תגובות:

  1. אוהבת את היד שלך ואת הורסטיליות שבך...

    השבמחק
  2. כיף לראות לפעמים גם מראות לבישים שאפשר לקבל מהם השראה , מוכשרת שכמותך!!

    השבמחק
    תשובות
    1. צ'מעי, יש לי קטע עם צבעים ותוכי-סטייל. זה חלק ממני.. :P
      כדי להשתמש בחומים אני צריכה די להתאמץ בד"כ...

      מחק
  3. מאוד אוהבת את התוצאה העדינה והטבעית,
    אבל כבר אמרו חכמים ממני ש...
    "תתן למישהו עיניים ירוקות- והוא יכבוש את העולם".

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד את המראה הרך והיומיומי. מקסים!

    השבמחק