יום חמישי, 11 ביולי 2013

Soon, they'll be gone...

שלומלום לכולם :D

so... הייתי אתמול בריאיון בבובי בראון, אבל יש לי תחושה לא משהו לגבי זה. לא נורא, אם לא אצליח כאן, אצליח במקום אחר. כל עכבה לטובה, אומרים.. לא?
בכל אופן, היו לי ה-מ-ו-ן קניות קוסמטיקה בזמן האחרון, ומאחר ששאני בעוצר קניות כללי עד ראש השנה, החלטתי על פוסט קצת אחר.
בחרתי מספר מוצרים, הכנסתי לקופסת גלוסי ריקה, והחלטתי שאת המוצרים בקופסה הזו אני הולכת לרוקן, עד שכל הפאן של הצללית/הסומק יהיה חשוף לחלוטין, בלי פירור אבקה, והצנצנת של הקונסילר/פיינטפוט תהיה מבריקה מנקיון!!
אז כן, זה הולך להיות פוסט שונה, עם מוצרים שאני הולכת להתחיל לחרוש אותם כל יום, עד שיגמרו (כדי שתהיה לי סיבה לקנות משהו חדש, מה זה למה.??)

מתחילים...? מתחילים!!!


תכולת הקופסא במלואה.
 עכשיו מתחילה החפירה...

נתחיל עם קבוצת הפנים:

פודרה אנטי-שיין של OFRA :
פודרה שקופה ודקה, בהחלט הופכת את העור שלי למאט, לחצי שעה, עד שאני מתחילה להפריש שומן ולהזיע בטירוף - מוצר מוצלח בסה"כ, לא החלטתי אם אקנה בפעם השניה או לא. בינתיים אני רוצה להתחיל להשתמש בה כל יום כדי לא להיראות כאילו שטפתי פנים בשמן חמניות...

Mineralize skinfinish של MAC, גוון COMFORT :
וואו, כמה שהדבר הזה עתיק. הוא אצלי בערך מגיל 19, כשהתחלתי להתעסק באמת באיפור. קנינו אותו לאמא, ובסוף אני גנבתי. גם כי הוא מבריק, גם כי היא לא השתמשה וגם כי אני גנבת ידועה בבית :P
בסה"כ מאוד מוצלח, אם כי זהוב מדי עבורי, ולכן אני רוצה לגמור אותו. חלק מהאבקה נשברה, ומעתי אותה לאבקה, ערבבתי עם אלכוהול ויצרתי צללית ברונזית חמודה :)
שבעתי מלראות את הדבר הזה, רוצה לקנות אחד חדש, בגוון מחמיא יותר, גם לי וגם לאמא.

סומק של NYX בגוון AMBER :
אני מאוד מרוצה מהדבר הזה!! קניתי את הסומק הזה בקניה האחרונה שלי, של יום ההולדת, והתאהבתי מהסמקה ראשונה!
הגוון עדין ומחמיא, ואין צורך בכמות גדולה כדי לקבל גוון מחמיא. אני לא ממש רוצה לגמור את זה, אלא יותר להכניס לרוטינה יומיומית, ולהשתמש בו כמו שצריך, לא לזנוח את היפיוף הזה בצד..

Shimmer kiss היילייטר של MUA :
מוצר שקיבלתי בהחלפה יחד ע אח ורוד שהחלטתי שלא בא לי עליו כל יום, כי אני לא מתה על סומק שהוא גם ורוד-ורוד וגם מבריק.
ההיילייטר הזה מושלם לי ליומיום!! נותן הברקה מאוד עדינה, אבל עדיין נראית לעין, עדיין מרימה לי את עצמות הלחיים.
מפאת הגודל והמחיר הנמוך של זה, לא אכפת לי להשתמש בזה כל יום, מה שאני לא יכולה להגיד על הביוטי-פאודר של מאק מקולקציית מרילין מונרו, שאותה אני שומרת ליציאות ואיפורים יותר מיוחדים.
אני מרוצה, וכמו הסומק של NYX, רוצה להתחיל להשתמש באופן קבוע גם לעבודה, כי צלליות ומסקרה זה לא הכל בחיים. יש גם ברונזר, סומק והיילייטר.




 הלאה לקבוצה הבאה, קרמיים:

קונסילר Studio Sculpt של MAC בגוון NC20 :

נתחיל עם הקונסילר הישן נושן שלי, מסדרת SCULPT של מאק, בגוון NC20. הוא ישן, מוצק וכבד לי מאוד מבחינת כיסוי, שכן אין לי כהויות רציניות מתחת לעיניים. מה גם שבא לי לראות את הדבר הזה נגמר ומגיע לפרוייקט back2mac..
זה קונסילר שדי נשבר לי ממנו, ובזמן האחרון אני בכלל לא משתמשת בו, במיוחד מאז שקניתי את הפרולונגוור, אהובי.
אז כן, זה מוצר שנמאס עלי ואני רוצה לגמור בשביל לגמור. במקרה הזה נראה לי שאצטרך קצת עידוד ומוטיבציה להשתמש בו, כי לא ממש בא לי עליו.

ג'ל ליינר של maybelline בצבע שחור :
מוצר שאני מאוד אוהבת, הליינר הזה עמיד עלי, להבדיל מכמה אחרים שיש לי, הוא קרמי, לא מוצק מדי, ויושב מעולה. אחת הקניות הטובות שלי בסופא-פארם. כבר גמרתי בערך חצי ממנו. אני רוצה לגמור אותו ולעבור לליינרים הבאים, ולגמור גם אותם, כדי שיהיה לי תירוץ טוב לקנות את זה של INGLOT, גם בשחור, אבל בא לי ממש אדום, צהוב, טורקיז, כחול, ירוק ליים.. על מי אני עובדת? אני רוצה את כולם!!
אז כן, אני גומרת אותו כדי לקנות אחד אחר, למרות שאני מאוד מרוצה ממנו.

paint pot של MAC בגוון Soft Ochre
מוצר הדגל בסרטונים שלי ובחיי האיפוריים בכלל. הדבר הזה נותן חיות למוצרים שאני מניחה על עצמי, נותן לי גוון אחיד של העור, צובע יפה שערות סוררות שלא נתלשו בפינצטה (הקטנטנות, הבהירות והחלשות ודקות מדי כדי שפינצטה רגילה תתפוס אותן. אפילו טוויזרמן!). אני מאוהבת במוצר הזה לחלוטין, וזה השלישי שאני קונה. לא נראה לי שאי-פעם אפשיק להשתמש במוצר הזה. זה לא מוצר שאני ממש רוצה לגמור, אלא פשוט נמצא בשימוש יומיומי גם ככה, אז שיכנס לקופסת המוצרים שצריך לגמור, שיהיה. אם יגמר, מה טוב, עוד מוצר ל- back2mac.

סומק קרמי של INGLOT בגוון 94 :
הדבר הורוד המוזר שיש בתמונה הוא סומק קרמי של INGLOT שקניתי אז, בקניה הגדולה שם. הוא פיגמנטי מאוד, ולא צריך הרבה ממנו כדי לקבל את הגוון הרצוי. אני מאוד מרוצה מהמוצר, אבל מרגישה שקצת הזנחתי אותו מאז הקניה, ואני צריכה לחזור אליו קצת, אז הכנסתי אותו גם לקופסה, כדי לדרבן את עצמי לא להתעצל ולהשתמש בו.





כן.. טיובות למיניהן:

קונסילר Prolongwear של MAC בגוון NW20 :
הקונסילר הכי טוב שנתקלתי בו אי-פעם!!! (בהתאמה לפנים שלי ולמצב הספציפי שלי, כן??)
קניתי אותו בעקבות המון המלצות עליו בקבוצת המכורות, והחלטתי לקנות אותו, כי הקודם עמד להיגמר וגם חיפשתי תירוץ לא להשתמש בו..
הקונסילר הזה נותן לי גוון אחיד לעור, מסתיר את הכהויות, אבל נראה טבעי לחלוטין, לפעמים אני אפילו לא שמה מייקאפ או BB על שאר הפנים, אבל זה עדיין נראה טוב ולא תלוש.
יש כאן אהבה גדולה, אין ספק..

Brow Set של מאק בגוון CLEAR :
כן, הוא כבר לא כזה צלול ושקוף, אני יודעת.. זה מה שקורה כשיש לך גבות שחורות ואת ממלאת אותן בגוון חום. המסקרה השקופה שך כבר לא שקופה.
זה ג'ל הגבות הראשון שקניתי, ואני מאוד מרוצה ממנו, אני משתמשת בו כל יום, וזה מחזיק לי את הגבות בעלות השערות המאוד-מאוד-ארוכות ממשומעות ומסודרות מרגע ההנחה עד רגע ההסרה. מוצר חובה אצלי, ואין מצב שאני יוצאת מהבית לאנשהו (שהוא לא לקחת מרשמים מקופ"ח שני רחובות מעל הבית או פח הזבל) בלי שאני ממלאת גבות ומניחה עליהן ג'ל.
מאז שראיתי בפעם הראשונה מה צללית וגל גבות עושים לפנים שלי, כמה הם עוזרים לי, אני לא נפרדת מהצמד הזה.
הג'ל נכנס לקופסה כי הוא ממילא חצי גמור ובשימוש יומיומי אצלי, וגם כי אני רוצה כבר לגמור ולקנות אחד חדש, ולראות אותו שוב שקוף ויפה :P

מסקרות High Impact ו-Lash doubling של Clinique :
שתי דוגמיות של מסקרות, שאני מרוצה מהן בטירוף, את  High Impact קניתי בגודל מלא. תמיד חשבתי על קליניק כעל חברה שמתמחה יותר בטיפוח, ולכן התפלאתי מאוד כשגיליתי את המסקרות שלהן, שכולן פשוט מעולות, ואני מרוצה מהן אחת-אחת.
בחרתי להכניס את שתי הדוגמיות האלה לקופסה כי הן, טוב, דוגמיות. ואני רוצה לגמור אותן כדי לגשת לחרוש על האסנס שלי, המקסימה שקניתי באוסטריה, ועל המייבלין, והמאק. אני גם רוצה לפתוח כבר את המסקרה השלמה שקניתי, ונמאס לי כבר לראות את הדוגמית שלה (כבר הצטברו לי בערך 4-5 דוגמיות מאותה מסקרה בבית, וזה אחרי שנתתי 2 דוגמיות שלה). אני רוצה לגמור את הדוגמיות האלה ולהתחיל לגמור מסקרות מלאות.

מסקרה Lash Discovery של Maybelline
מסקרה שקיבלתי מחברה טובה שהגיע לביקור בארץ, ובכנות, לריסים העליונים אני לא מתה עליה בכלל. אבל לריסים התחתונים זה כבר סיפור אחר. המברשת שלה קטנטונת ומאוד מעודנת. היא מתאימה בדיוק, צובעת את הריסים, לא מאריכה מדי, וגם לא מעבה. בא לי לגמור אותה כי היא סתם שוכבת שם ואין לי לב לזרוק מוצר שלא השתמשתי בו והוא במצב טוב.
בסה"כ היא סבבה ליומיום, וחוסכת לי את השימוש במסקרה המיוחד לריסים תחתונים של clinique שאותה אני לשמור לאירועים יותר מיוחדים, אז למה לא, בעצם?

עפרון Super Long Lasting Eye Liner של קרליין :
עפרון שחור רגיל לחלוטין, אוטומטי שנדפק לו המנגנון ואי אפשר להחזיר אחורה. לא עמיד מי-יודע-מה, לא פיגמנטי במיוחד, ובעצם שום דבר מיוחד. קיבלתי מחברה שקנתה וגילתה שהיא רגישה אליו, ובסה"כ הוא סבבה. כתיחום תחתון ואייליינר מטושטש הוא בסדר, אם מקבעים עם צללית. נמרח עליו כמו כל דבר אחר, על קו המים אין מה לדבר. כלום לא מחזיק עלי וגם לא זה. כדי שיחזיק 3 שעות אני חייבת לקבע בטונה של צללית.
רוצה לגמור כדי לגמור ולהעיף, יש לי אובן דיקיי שמחכה לי...

מסקרה מועשר בסרמיד של אליזבת ארדן
דוגמית מסרה שקיבלתי, נראית מבחוץ וגם מבפנים כמו המקרות של פעם, לפני הסיבים הסיליקוניים, המברשות המיוחדות  וכל השיט.. גם הפעולה שלה רגילה לחלוטין. היא לא רעה, סתם משעממת. היא גם עשה לי רושם של אחת שתתייבש מאוד מהר. זה נכנס לקופסה כדי שיגמר, לא יותר.


צלליות!!!!

צללית גבות של ביוטיקר:
צללית הגבות המושלמת לכל הדעות, נראה לי..
כמו שכתבתי קודם, אני לא זזה לשום-מקום בלי למלא איתה גבות ולקבע עם הג'ל של MAC.
בזמנו נשברה לי צללית הגבות של וואו, שהייתה טובה באותה מידה ואני לא רואה שום הבדל ביניהן, אולי חוץ מהגודל.
אחרי כמעט חצי שנה, סופסוף הגעתי לפאן, ומתחילים לראות אותו!! אני משתמשת בצללית כל יום, וכשהיא תיגמר לא אזרוק אותה, כי יש את הצד הבהיר שמתאים לאמא שלי, בעלת שיער שיבה אפור בהיר, אני פשוט אחליף איתה את הצלליות, קניתי אחת לי ואחת לה.
מוצר מעולה, שאני משתמשת בו כל הזמן, עמיד מאוד, לא יורד, לא נמרח, ולא משנה באיזה תנאים. תענוג!!

פלטת Snapshots של Sleek
אני מאוד אוהבת את הפלטה הזו, אל תבינו לא נכון. אבל הפלסטיק שלה נשבר, מה שמקשה מאוד להשתמש בה, וחוץ מזה, גיליתי את הפאן בצללית אחת, וזה נותן לי דרייב להפסיק להזניח את המתוקה הזו ולהתחיל לחרוש אותה
מאוד כיף לעבוד עם הפלטה הזו, הגווני שלה יפים, שימושיים, ואפשר ליצור איתה גם מראות יומיומיים, לא רק משוגעים כמו שרגילים לראות עליי :P
הפלטה לא נוה כשהיא שבורה, ואי אפשר לקחת אותה לשום-מקום. אני רוצה לגמור את זו ולהזמין 3-4 פלטות חדשות מסליק. או אזמין את זו בפעם השניה, מי יודע..



פלטת צלליות לא מזוהה של אסתי לאודר
פלטה ישנה מאוד, כחמש-שש שנים כבר יושבת אצלי. שרדה הרבה. כמו שאפשר לראות חיסלתי את הצללית הבהירה שהייתה שם, וכבר אי אפשר להוציא כלום מהפינות. גם בצלליות הורודה והסגולה הצלחתי לחשוף את הפאן. לא יודעתלמה הפסקתי להשתמש בזה, החומרים בסה"כ טובים, עמידים, פיגמנטיים ונמרחים בקלות. אני רוצה לגמור כדי לסגור מעגל. התחלתי להשתמש בתקופה בחיים שלי שהייתה ממש לא משהו. יש לי תחושה קלה שלגמור את הפלטה הזו יהיה סוג של סגירת מעגל. חוצמזה, הצבעים מהממים!


צלליות בודדות של MAC

הצלליות האלה יושבות אצלי פוראבאר ובא לי לגמור אותן ולקנות חדשות.

Typographic
קניתי אותה בתחילת דרכי האיפורית. התלבטתי בינה לבין מה שהסתבר להיות הצללית השחורה האמיתית, carbon. לא נורא, לא נורא, היא משחירה לי את מה שצריך באותה מידה. צללית פיגמנטית וכיפית לעבודה, אם כי מלכלכת מאוד כמו כל צללית שחורה. אני מרוצה ממנה, בסה"כ אבל רוצה לגמור ולהמשיך הלאה.

Memorabilla
צללית סגולה אפורה, לא הכי פיגמנטית בעולם, לא הכי מיוחדת ,אבל טובה. היא חמודה כזו. לא עשתה לי משהו, אצל אמא היא סתם שכבה, אז גנבתי אותה. מתכננת לעשו תאיתה לוקים יומיומיים, הצללה קלה בגווני סגול שתחמיא לצבע הירוק של עיני. אני מנסה להתאהב גם בה, אבל זה לא הולך לי.

All that Glitters
צללית שנקנתה אפשהו בגיל 19, כשבכלל התאימו אותה לאמא שלי משום מה. במאק.  למה מאפרת בחברה כמו מאק מתאימה צללית מבריקה בטירוף לבעלת עפעף מקומט, ועוד בגוון כזה, לעולם לא אבין. אז גנבתי גם את זה. ואני אנסה להתמכר אליה, ולהשתמש קצת יותר ולגלות את הקסם שלה. טל פלג היללה את הצללית הזו בבלוג שלה, בפוסט הקודם, ואני מבינה את ההתלהבות, כי היא מוצלחת, אבל לא עושה לי קליק. ננסה.

Tissueweight
צללית בגוון העור שלי, במדויק, עם ברק מאוד עדין. נקנתה יחד עם שתי הצלליות הקודמות. פעם הייתי מטורפת עליה ולא זזתי ממנה. ואז גיליתי עולם נוסף חוץ ממאק, ונדדתי לצללית בייסיק אחרות, עכשיו אני רוצה לחזור אליה, לאהבתי הישנה. לראות את הסוף שלה. לראות שלא קניתי סתם.

כל הצלליות שבחרתי להכניס לקופסה הן צלליות שיכולות לשמש ליומיום, ולקבל טוויסט חביב וצבעוני עם הפלטה של SLEEK. יכולתי להכניס צלליות סגולות מאוד חזקות, ודואוכרומית כחולה, אבל זה לא ליומיום.


כמה מוצרים כלליים:

קרם הגנה Super City Block עם רמת  של Clinique 40SPF
קרם הגנה שקניתי בס"פ, על מנת לנתחיל להגן על עצמי, ולאמץ הרגלים בריאים של הגנה מהשמש. אני מרוצה בסה"כ, אבל הוא משאיר לא תחושה לא הכי נעימה על הפנים, ולוקח לו די הרבה זמן להיספג. אני רוצה לגמור אותו ולקנות אחד עם מסנן הגנה גבוה יותר, ונטול שומן, רצוי עם תג מחיר יותר נמוך.
חביב, לא שוס.

ספריי FIX+ של MAC
תרסיס חמוד, שאמור לקבע. בתכל'ס הוא מרענן ולא יותר. ברשותי גודל מוקטן של 30ML שקניתי בתוך ערכת מוצרים מוקטנים לפני שנה וחצי-שנתיים.
נשאר ממש מעט בבקבוק, ואני רוצה לגמור את התרסיס ולקנות את הספריי המקבע של קריולן, אומרים שהוא מדהים.
הספריי הזה לא עשה לי כלום בתכל'ס, חוץ מתחושה נעימה על הפנים, אבל גם זה משהו.

מייקאפ ColorStay  של REVLON בגוון 200
מייקאפ עם רמת כיסוי שטובה לי בסה"כ. הוא לא מריח ולא מסריח. הוא טוב, אבל עד שלא אמצא משהו שיעמוד בפני ההזעה שלי ולא יצור לי מראה מגעיל אחרי 5 דקות בשמש הישראלית, לא אשתכנע.
אני רוצה להשתמש במייקאפ או לחלופין BB, אבל אני לא רואה טעם או היגיון אם הם נוזלים לי עד שאני מגיעה לתחנת האוטובוס הקרובה לביתי, ועד שאני מגיעה למחוז חפצי כבר אין מייקאפ, אלא כמה כתמי צבע שגורמים לי להיראות עוד יותר גרוע.




זה הכל להיום, סורי אם קצת חפרתי לכם ולכן (אני די בטוחה שכן, אם הגעתם לסוף הפוסט, אשמח לתגובה :) )
ספרו לי מה אתם חושבים על המוצרים.
מה הפייבוריט אצלכן במגירת האיפור? יש משהו שגמרתן וקניתן בשנית?

שיהיה סופ"ש מעולה!
אוהבת תמיד,
טל

4 תגובות:

  1. קניות זה כיף, בהצלחה בבובי, אם לא שם אז לא שם, מקומך מובטח במקום מצויין והאמיני בעצמך. את מוכשרת, נעימה ומשדרת המון חן. אין את זה לכולן!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא ילך שם, הכנתי לעצמי רשת בטחון, אני אהיה בסדר :D
      תודה שאת קוראת ומגיבה כל פעם, מחמיא לי מאוד!!

      מחק
  2. קודם כל בהצלחה עם בובי בראון! :) דבר שני, גם אני בעוצר עד ראש השנה, אז אני אהיה בספורה ואוכל לחגוג את שבירת העוצר..
    נהניתי לקרוא, כמו תמיד.
    יש לי את הג'ל ליינר של אינגלוט, השחור, ואני ממש מרוצה ממנו. גם כשהוא כבר התייבש שמתי בו מעט דורליין, שהחזיר אותו למצב צבירה שמיש ביותר.
    תהני!

    השבמחק
  3. אהבתי נורא את הפוסט! עשית לי חשק נוראי לALL THAT GLITTERS אבל זה לא לתקציב שלי כרגע :'(
    בכל אופן, פוסט מהנה, אשמח לראות עוד פוסטים בסגנון.

    השבמחק