יום שבת, 8 במרץ 2014

Sigmax - חוויה על חושית

שלומלום לכולם, מה נשמע???
קצת נעלמתי לאחרונה, עקב עבודה חדשה - אני מכינה עוגות ועוגיות מהבית ומוכרת. אני עובדת מהבית יחד עם אמא, ומממשת את האהבה השניה שלי - קונדיטוריה.

סתם כי בא לי - הנה אלפחורס:



ועכשיו ברצינות, לענייננו:
בבלאק פריידי הזמנתי מקלאו את כל סדרת מברשות Sigmax - סט של מברשות קבוקי, 5 מברשות קטנות להצללות מדוייקות וקונסילרים, ו-5 גדולות, להנחת מייקאפ והצללות רחבות והרמוניות יותר.
קודם כל אני רוצה לשבח את ההתנהלות מול קלאו - הצוות שם נהדר, הכל הגיע ארוז בצורה מושלמת ובטוחה, והאתר נוח לשימוש.


טוב, למברשות:

המברשות כולן מאוד דחוסות, רכות ומורחות את החומר בצורה מושלמת. גם אחרי חפיפות רבות השיער נשאר רך, לא נשר ולא התעקם. מה שכן, הייבוש שלהן נורא ארוך - אצלי לקח כ-12 שעות, ולפעמים אף יממה שלמה. זה מה שקורה כשהמברשת כ"כ דחוסה.. אבל הדחיסות הזו מורחת את המייקאפ בצורה מושלמת, בלי סימני מריחה, ועם כיסוי דק ומחמיא.
על התחושה של השימוש במברשות עוד לא דיברתי.. אורגזמת מברשות!!!!!
כ"כ רך, כמו ללטף את עצמך בענן, בחיי. אני ממליצה בפה מלא לרכוש את המברשות הללו, למאפרות, יש מברשות שהייתי ממליצה לרכוש אפילו בכפולות.
הערה - מאחר וכל המברשות הן באותה דחיסות ואותו חומר, אני לא רואה צורך לפרט הרבה על כל מברשת ומברשת.

אני מתחילה עם הסט הגדול, שמו בישראל (וגם בארה"ב) Synthetic Kabuki Kit



בלי למתוח הרבה, אני מתחילה עם הכוכבת:

F80
אולי המברשת  הכי מהוללת שיש - קבוקית פלאט-טופ (שטוחה). דחוסה, רכה, מושלמת. פתאום מצאתי את עצמי זונחת את הרוב הגדול של מברשות המייקאפ שלי (עד שאני מכריחה את עצמי לתת גם להן צומי, שלא יעלבו). המריחה איתה מושלמת, ולמאפרות שעובדות הרבה, אין לי בעיה להמליץ לרכוש גם 3 כאלה. ההנאה מובטחת!!
ההייפ מוצדק לחלוטין :D




F82
קבוקית בעלת ראש עגול - נעימה, מורחת טוב מאוד את החומר, מזכירה מאוד את Buffing Brush של Real Technique, אבל גדולה יותר. תסלחו לי, אבל אני עם הקודמת, הראש השטוח נוח לי יותר..




F84
תואמת F82, אבל אלכסונית. נהדרת לטשטוש הצללות רטובות, לא ניסיתי אותה למריחת מייקאפ לכל הפנים.
פחות אהבתי להצללה יבשה



F86
מברשת בעל ראש מחודד. לא ניסיתי להניח איתה מייקאפ בגלל שאין לה יותר מדי שטח פנים וזה נראה לי מסורבל.
אני מניחה איתה הצללות רטובות ומטשטשת אותן עם F84.
מבחינתי השימוש בה מוגבל מעט, אבל את מה שהיא עושה - עושה טוב מאוד!!



F88
תואמת F80 אלכסונית. נוחה מאוד, גם איתה אני מורחת מייקאפ. החלק הזוויתי הצר נכנס לכל המקומות הקטנים. כיף לעבוד איתה, לא ניסיתי להצליל איתה.




ועכשיו גרסת המיני-מי!




P80
פלאט-טופ מוקטנת - חמודה ביותר להנחת קונסילר, אם כי להנחה של היילייטר היא מוצלחת יותר.





P82
F82 מוקטנת, אותו הדבר בדיוק. נראה לי נוחה מאוד להצללות סופר מדוייקות, וגם לאף.
נוחה מאוד לקונסילר.





F84
מושלמת לקונסילר, טשטוש הצללות אף, ואולי אפשר לסמן איתה גם הצללות לחי, אם כי היא נראית לי קטנה מדי לזה..




P86
תכל'ס?? אני עוד חושבת מה לעשות איתה...



P88
מושלמת מושלמת מושלמת לקוניסלר, ולהצללות אף. כיף להשתמש בה.. אפילו לתת חידוד "מטושטש" לצללית כשאני רוצה ליצור זווית, אבל לא חדה מדי..





שורה תחתונה - לא כולן הכי שימושיות שיש, אבל אפשר למצוא לכולן יעוד ולהנות מהן. אני לא מתחרטת שקניתי את הסט השלם, למרות שיש כמה מברשות שאני די תוהה לגביהן, אבל היי, זו הזדמנות להפעיל את היצירתיות!!
כיף לי להשתמש במברשות האלה - הן נעימות לי, הן מטשטשות מושלם, והלוואי שהיה סט עוד יותר קטן כזה, לטשטושי עיניים, כי הסט הזה גדול אפילו לעפעף הענק שלי..


עד הפעם הבאה,
Over and out!!





14 תגובות:

  1. תשובות
    1. כ"כ מזדהה...
      אם כי מברשות שינו את חיי, נקודה.

      מחק
  2. אכן אין על הF80. עד אז השתמשתי בסיגמה F50 ואין בכלל מה להשוות! היא ננזחה לגמרי

    השבמחק
  3. מסכימה עם כל מילה. וגם אני מעדיפה את הf80 על פני על השאר. לגבי הקטנות אני עדיין חושבת שהמברשת העגולה הרחבה של ריל טכניקס לטקחת ובגדול כמברשת קונסילר

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שמריל-טכניק אני אוהבת את ה-setting brush לקונסילר, אבל רק אם הוא נוזלי. כרגע יש לי קונסילר מוצק וקבוקי מטשטשת אותו יותר טוב.

      מחק
  4. נראות מושלמות ביותר. לי מתאים יותר סט העיניים בלבד, אבל די, יש לי די והותר מברשות!

    השבמחק
  5. קודם כל שאפו על כל המאפים המשובחים שאת מכינה (ושגורמים לי להזיל ריר...) כיף לעקוב אחר שלל הכשרונות והיצירות שלך :)

    מהמברשות כאן אני ממש אוהבת את ה F80 להנחת מייק אפ ואת ה P88 - מבחינתי סגרתי את הפינה עם מברשות קונסילר ברגע שמצאתי אותה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :D :D
      P88 באמת מושלמת לקונסילר..
      האמת שכל הסט הקטן טוב לזה ומוציא תוצאה מושלמת..

      מחק
  6. תודה על הסקירה :) ממש לגזור ולשמור לאח"כ. מתכננת רכישה של מברשות סיגמא בחודש הבא והפוסט שלך יעזור לי להחליט :)

    השבמחק
  7. מסכימה לחלוטין עם כל מה שכתבת!
    האמת שנכנסתי בגלל האלפחורס....... :)

    השבמחק
  8. המברשות נראות כ"כ טובבב גם אני רוצה!!!! *מחכה ליומהולדת כדי לקנות - קשיים חיי הסטודנטים בארץ*

    השבמחק