יום רביעי, 2 באפריל 2014

המדריך לדיפוט שפתונים

שלומלום!!
מה שלומכם? מקווה שהכל טוב אצלכם J
זה די מצחיח, אני כותבת את הפוסט באוטו, על המחשב. אף-פעם לא השתמשתי במחשב באמצע נסיעה וזה די משונה לי, אבל אין תלונות
J

היום יהיה פוסט פרקטי: דיפוט שפתונים. דיפוט
(depot) זה בעצם הוצאת החומר מהקופסה המקורית והעברתו. כמו שמוציאים את פן המתכת של צללית מהבית ומכניסים לפלטה.
למאפרים, זה שיטה מאוד נוחה ומשתמשים בה גם לקונסילרים וחומרים משחתיים נוספים.
אצל המשתמש הממוצע זה פחות נפוץ, וחבל, כי בשפתונים, 30% מהחומר נמצא בפנים, במקום שלא מגיע לשפתיים. צריך לעבוד עם מברשת, או כאמור, לדפט.
אז איך עושים את זה?? בואו נלך להתלכלך בצבעים יפים!!!

מה צריך?
שפתון  - אני באמת צריכה להסביר למה...??





מקלון להוצאת החומר – אפשר להשתמש במקלות עץ שמוכרים בביוטיקר (כמו מקלות גלידה קטנטנים), או בקצה ידית של כפית, אם הוא דק מספיק. אני השתמשתי בספטולת מתכת שקניתי בחנות הפרו של מאק בקניון רמת אביב. לא ניתן להשיג את זה בסניפים הרגילים.

כפית – כדי להמיס בה את החומר






נר על משטח יציב – מקור חום קטן ונוח שמספיק בדיוק להמסת השפתון. ככה הוא נראה בסוף העבודה.


 
ככה הוא נראה אחרי שלושת-רבעי עבודה...

קופסיות ריקות – כלי קיבול שאליו יעבור השפתון. אני ממליצה על הסט של 12 בביוטיקר. הגודל
אידיאלי, והן ממש נוחות.






מדבקות בגודל הקופסית, ועט – על מנת שלא נשכח איזה שפתון זה, ושל איזו חברה.






עיתונים – כדי לא ללכלך את כל החדר שעובדים בו.







ניגש לעבודה:

כותבים על מדבקה את שם החברה והשפתון, ומדביקים בתחתית או בראש הקופסה, עניין של העדפה.




מוציאים בעזרת המקלון את תכולת השפתון אל הכפית. משתדלים להוציא את כל החומר וממש "לנקות" את המיכל.




מחזיקים את הכפית מעל להבת הנר עד להמסת החומר,





מעבירים לקופסית ומניחים בצד לקירור והתייצבות. זה הכל!!!










מקווה שנהניתם, כל העסק הזה היה לי ממש ריפוי בעיסוק!! :)

אם אתם אוהבים לקרוא את השטויות שלי, אתם מוזמנים להירשם למעלה לקבלת התראות למייל :)



עד הפעם הבאה,
אדיוס!

11 תגובות:

  1. אין לי לב לדפט שפתונים :( אבל בלי קשר, מדריך מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. ספרי לי על זה.. אבל כשהראש שלו כבר שטוח כמו חזה של ספורטאית, יותר כואב לי לזרוק את החומר...

      מחק
  2. מעולה! יש לך דרך אולי להוציא מייקאפ שנשאר בבקבוק זכוכית?

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי להשאיר אותו הפוך לכמה ימים ולהוציא לקופסית את מה שאפשר? עם המיכלים המרובעים זו בעיה..

      מחק
  3. אולי כשהשפתונים שלי יגיעו לסוף (מה שלא נראה לי יקרה בעתיד הקרוב) אשקול לדפט אותם, אני חושבת שכ"כ כיף לראות את האריזות של השפתונים וחבל לי לדפט אותם! אני משתמשת בקופסיות הקטנות האלו בעיקר לצלליות אבקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מעזה לדפט שפתונים שלא הגיעו לקצה.. :P
      במקרה הזה היו המון טסטרים מהעבודה במאק, ולא הייתה להם שום צורה..
      כשמגיעים לסוף, זה רעיון טוב, במקום לחפור במיכל כל פעם...

      מחק
  4. יש אפשרות לדפט צלליות בלי פן?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נראה לי. הפאן זה מה שמחזיק את הצללית. להוציא את פן המתכת זה לחשוף את החומר עצמו, לא הכי אסתטי..

      מחק
  5. התמונות עושות את הפוסט.
    מדהים, כל הכבוד! :)

    השבמחק
  6. נראה לי שאת הבנאדם לשאול: אני רוצה לקנות במאק שפתון טבעי, סטייל MLBB, קראתי באינטרנט וראיתי ביוטיוב סקירות- הכי נראו לי אנג'ל, סירופ ו-heu, אבל יש כ"כ הרבה שאני מתבלבלת... הבנתי שאני כנראה רוצה משהו לא מייבש, אז כנראה קרימשיין (בטח לא מאט), ואני רוצה צבע "של שפתיים", לכיוון הורדרד. אני בהירה עם תת גוון צהוב בפנים.
    המלצות? אני מאד מאד אעריך את זה!! תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, יש כ"כ הרבה גוונים, וכרגע אני לא זוכרת את כולם.. דברי איתי בפייסבוק, באינבוקס, ואנסה לעזור :)

      מחק