יום חמישי, 17 באפריל 2014

פרוייקט "מצלמים את הצלמת" - הראיות

היי היי!

מה נשמע?
היום הפוסט מעט שונה.. You see, יש לי חברה, אולגה, בחורה צעירה ונהדרת, והיא צלמת עם כשרון גדול. רוב התמונות המקצועיות שלי יצאו תחת ידיה. אנחנו עובדות הרבה יחד.
הכרנו דרך קבוצת שת"פ בפייסבוק, ומעבודה אחת זה התגלגל לעוד אחת ועוד שתיים, והפכנו לחברות טובות. אחרי כל מיני פטפוטים, החלטנו שליום אחד היוצרות מתהפכות - הצלמת מצטלמת. אז איפרתי אותה בסגנון עדין ומחמיא, על הדרך נתתי לה שיעור איפור, ויצאנו לחורשה לצלם.

זאת אולגה:





אני רוצה להודות לאולגה על חברות נהדרת, על הסבלנות שהייתה לה כשנתנה לי שיעור בצילום, ועל הפרגון והמילים הטובות שהיא מרעיפה עלי בלי סוף.
הפוסט הזה מוקדש לך, אולגה.

אני ממליצה בחום לעבוד איתה, זה העמוד שלה











אז אין סקירות היום, אין ממש איפור, אבל נתתי במה לחברה מקסימה שאני ממש שמחה שהכרתי, ומקווה שכולם יראו את הכשרון שטמון בה, אני צופה לה עתיד ורוד מאוד..

עד כאן להיום,
אדיוס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה