יום שבת, 6 בספטמבר 2014

ביקור בית: B-COSMIC - יוסי ביטון

היי היי :-)
לפני מספר שבועות הזמינו אותי לסניף התל-אביבי של יוסי ביטון ע''מ להתרשם מליין המוצרים. העבודה איתי הייתה קלה, שכן רוב המוצרים הרכיבו את המזוודה שקיבלתי מהלימודים אצל ירין.
טיפלה בי בחורה מקסימה שפגשתי בעבר, בתחרות שהשתתפתי בה. קשקשנו על קבוצת המכורים, על התחרות ועל איפור.
אם יש משהו שיוסי ביטון מתמחה בו, זה צלליות מלאות פיגמנט. מה שכן, הצלליות האלה ממש, ממש, ממש לא אוהבות אצבעות. הקפידו להשתמש בהן רק עם מברשות יבשות, אחרת קשה יותר להוציא פיגמנט מהצלליות המבריקות. 3 מהצלליות בפלטות סירבו בעקשנות לתת לי לעשות סווטץ', אבל אני הייתי יותר עקשנית..
יש לי נכון לעכשיו 9 פלטות צלליות של המותג, ומספר צלליות אבקה נהדרות,
בכלל, מוצרי האבקה של החברה תמיד נהדרים, אם כי לא הכל מתאים לכולם.
אם יהיה ביקוש, אציג את מבחר המוצרים מבית יוסי שברשותי.
היום אסקור שתי פלטות, צללית אבקה אחת, וצללית גבות.


פלטת צלליות משי aop03
פלטה בסקאלת גווני הורוד-יין.




הסגולה  -  סגול חם עם נטיה לאדום-ורוד, בעלת גימור סאטני מבריק, אני אוהבת לטשטש אותה בקפל, כלפי מעלה, עם מעט צללית שורה בבסיס הקפל. הייתה קשה מאוד מבחינת הסווטצ'ה. נתקלתי בזה גם בצללית הבאה, ובעקרון בצלליות המבריקות הכהות.

האדמדמה – אידיאלית לבעלות עיניים ירוקות או כחולות – גוון אדום חם ומשגע, בעלת גימור מבריק. יכולה ללכת נהדר עם איפור שקע חום, וגווני הפנינה על סוגיהם. מעט קשה יותר לעבודה משאר הצלליות, מסיבה לא ברורה. היה קשה מאוד להוציא ממנה סווטץ', עם מברשת היא עובדת רגיל.

הורודה הקרה – גוון ורוד בהיר קר, שקצת מזכיר לי מרשמלו J הגימור, כמו הצלליות הקודמות, סאטני מבריק.

הורודה החמה – גוון ורוד בהיר חם, עם הברקה זהובה – גימור סאטני מבריק, כאמור. מזכירה מאוד את Expensive Pink  של מאק. תשב נהדר בשילוב הצללית הסגולה מהפלטה.

השמנתית – גוון שמנת צהבהב מאוד, בעל הברקה ורדרדה עדינה, מ-א-ו-ד בת-מצווש סטייל, אבל אפשר ליצור איתה שילובים מאוד מפתיעים ;)



פלטת צלליות pl24
פלטה בגוונים מעורבים של שחור, חום, ורדרד ושמנת מוזהבת.
הצלליות בפלטה מגיעות בגימורים שונים:





השחורה –גוון שחור פחם בעל נצנןץ עז בגווני כסף, אך מתקבל מאוד יפה על העין, לא גסה אך לא משעממת. עררבתי את הצללית הזו עם צללית שחורה מאט לחלוטין והנחתי כבסיס לאיפור מעושן, כשהחלק החיצוני טושטש בצללית החומה, הבאה ברשימה.

החומה – מאט עם נצנוץ עדין בגווני זהב / ורדרד מעודן. צללית נהדר לשקע העין, אני מאוד נהנית ממנה, בעיקר על לקוחות בעלות עור בוגר, שלא מומלץ להשתמש עליהן בצלליות מבריקות, שכן טקסטורה כזו מדגישה קמטים.

הורדרדה – גוון ורוד בהיר וקר מעושן משהו, בגימור סאטני עם הברקה קלה. הגוון הולך נהדר עם גוונים סגולים כהים וקרים. הייתה מעט קשה מבחינת הסווטצ'ה, עם מברשת רגילה עובדת טוב.

הכתמתמה – גוון אפרסק בהיר מאוד, בגימור מבריק מעט ומנצנץ מאוד. מקסימה להנחה על גלגל העין עם שקע עין / קפל בגווני חום חמים.

השמנתית – לבן מעט צהבהב, עם ברק זהוב חזק. נשמע גס, אבל בהנחה עדינה עם מברשת שטוחה על עצם הגבה, יושב נהדר. יצא לי להשתמש בצללית על מספר לקוחות וכולן התלהבו ממנה.



צללית גבות – צללית גבות בגוון חום בהיר עם נטיה קטנה לירקרק חאקי. מושלמת לבעלות שיער שטני במגוון כהויות. לא תתאים לבעלות שיער כהה או שחור כמו שלי, או לחלופין לבלונדיניות בהירות במיוחד. מתאימה לרוב גווני הביניים.
מעניין אותי איך היא תעבוד להצללה... :P





צללית אבקה – יש לי קטע עם פיגמנטים. במיוחד כשהם דואוכרומים או בגווני אולטרה. ובזמן האחרון, יש לי הפרעה עם צלליות שמנת בעלות הברקה זהובה. אני משלבת את זה עם מעושן שחור / כחול, איפור צבעוני במיוחד דוגמת האיפור מפלטת Electric של Urban Decay. אם רוצים לעשות משהו ממש מיוחד, אני מציעה לטפוח ממש מעט מהצללית במרכז השפה מעל שפתון אדום כהה, דוגמת Diva של MAC.


הערה: הצללית נראית ככה בגלל שהיא זזה די הרבה, והלכה איתי כמעט לכל איפור בתקופה האחרונה. להערכתי ה"מלחיה" מעט בעייתית ולא מסננת מספיק את החומר.





בשורה התחתונה, באיזשהו מקום, אני מרוצה יותר מאיכות הפלטות שקיבלתי בלימודים, אם כי יכול להיות שנפלתי על 3 צלליות ספציפיות שהיו בעייתיות. לזכות הפלטות (והטעם שלי:P) יאמר שגווני הפלטות נהדרים, והשילובים שבהן סודרו מצויינים. לא על צללית אחת או שתיים יקום וייפול דבר. אני ממשיכה להשתמש בפלטות על הלקוחות שלי וגם עלי (לאחרונה אני בקטע של כחולים ודברים משוגעים אז על עצמי זה פחות בשימוש..)
אני בהחלט ממליצה להכנס לביקור ולהתנסות בחומרים.

שיהיה לכולנו שבוע נהדר<3
טל פיניקס
גילוי נאות: הפלטות התקבלו לסקירה


אהבתם את הפוסט? אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם (phoenixblackk),


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה