יום רביעי, 29 במאי 2013

גלוסיבוקס מאי 2013 - אכזבה

שלומלום חברי היקרים!

מה המצב..?

לפני הכל ארצה להגיד תודה על התמיכה העצומה שכולכם נתתם לי בשעתי הקשה. הצלחתם להרים אותי חזרה למעלה והראתם לי כמה זה בולשיט כשאומרים שהאינטרנט קר ומנוקר. אנשים שאומרים את זה שוכחים שיש אנשים אמיתיים, מרגישים וחושבים מאחורי כל מקלדת. חלקכם הפכתם לחברים קרובים שלי. אז פשוט תודה, אין עליכם בעולם!!!

ולענייננו, קיבלתי את קופסת גלוסיבוקס יחסית מאוחר, ב-25.5, מה שלא השאיר לי הרבה זמן לכתוב את הפוסט.
דוגרי - התאכזבתי הפעם. היו מספר מוצרים שהתקבלו בקופסאות קודמות, עד לרמת צבע הלק, ופשוט אין לי מה לעשות איתם.
הייתה חסרה לי אחידות בין המוצרים - סבון לעור רגיש, דוגמית קרם לעור יבש וקרם מלא לעור שמן.
לא נראה לי שלזה התכוון המשורר כשמילאנו, אני ומנויות אחרות, את פרופיל היופי. לזכותם יאמר שהגיעו 3 מוצרים בגודל מלא והקופסא בהחלא שווה את הכסף. הפעם הייתה נפילה במוצרים, אבל אני סולחת, כי לפחות חזרו על המוצרים הטובים יותר מהקופסאות הקודמות, ובחדשים הם היו מחברות טובות לא פחות.

לא אפרט הפעם על המוצרים אחד-אחד כמו בסקירות רגילות, כי כולם הולכים להחלפה.

רשימת המוצרים:
*קרם לחות לעור רגיל עד שמן של JEUNNESSE - גודל מלא, 50 מ"ל

*לק ESSIE בגוון Head Mistress - גודל מלא, 13.5 מ"ל (הגוון הזה בדיוק התקבל אצלי בפעם הקודמת)

*סבון פנים של סבוקלם לעור רגיש - גודל מיוחד, 30 מ"ל

*מים כחולים של OFRA - גודל מלא, כ-120 מ"ל

*בושם Catch Me של קאשארל - דוגמית, 1.5 מ"ל (היה כ"כ טוב שרכשתי את הבושם המלא עם הקופון שהתקבל)

*קרם פנים Vitalist 24 של סופט-טאץ' לעור רגיל עד יבש - 2 דוגמיות, 2 מ"ל כל אחת.

Lifting Cream Gel של Fresh Look - גודל מלא, 15 מ"ל


הכל ילך להחלפה החודש, כי פשוט אין לי מה לעשות עם המוצרים האלה, הם לא מיועדים לי.

גלוסיבוקס מאי 2013
גילוי נאות: הקופסה נרכשה מכספי האישי


עד הפעם הבאה,
אדיוס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה