יום שבת, 18 במאי 2013

סקירה: מוצרי אנה לוטן

שלומלום, חברים יקרים!
מה המצב..?
השבוע אני רוצה לפרגן לחברת "אנה לוטן" הישראלית. החבר'ה האלה מקסימים..
לפני כשבועיים ומשהו שלחתי להם בקשה במייל לקבל דוגמיות לסקירה בבלוג שלי, עם קישור כמובן, ותוך כלום זמן הם ענו לי באדיבות רבה, ואמרו שישמחו לשלוח לי דוגמיות מותאמות לסוג העור שלי.
המצחיקים האלה עוד התנצלו שלקח להם יום וחצי לענות לי, למרות שאני לא מבינה על מה.
בכל אופן, עד כאן השירות המקסים. באמת מקסים.

הלאה, המוצרים...

החמודים האלה שלחו לי ארבע דוגמיות, 2 מיכלים מכל אחת




Gentle Cleanser

המוצר הוא חלב פנים, עם ריח פשוט נפלא, ומרקם מאוד עדין וכיפי.
חלב הפנים הוריד ממני מסקרה עמידה ואיפור עיניים שלם בלי לשרוף לי את העיניים.
השתמשתי בכמות יחסית קטנה על כדור צמר גפן, וזה הספיק לי לשתי העיניים.
המוצר הזה הוא פשוט תענוג. מסיר את כל האיפור די בקלות, משאיר תחושה נקיה, אבל לא שומנית.
המוצר הזה לחלוטין מומלץ ואני די בטוחה שאקנה אותו בגודל מלא.


חלב פנים


Skin Balancer

קרם לחות לעור שומני.
יש לקרם תחושה סיליקונית מעט, אבל נעימה מאוד. הקרם סמיך מאוד, אבל קליל, בעל ריח צמחי די חזק..
השתמשתי בו מספר ימים, והייתי צריכה כמות די קטנה כדי להרוות את כל הפנים.
הקרם מעולה ומומלץ, אבל כרגע לא אקנה אותו מכיוון שיש לי סטוק מקרם של קליניק.


קרם לחות לעור שמן/רגיל

Barbados - Tender Calming Care

קרם לחות נוסף שמיועד גם הוא לעור רגיל או שומני. המרקם קרמי ומעט יותר נוזלי מהקודם, הרבה יותר דומה לקרם "קלאסי". הריח מעולה, והעור מרגיש רווי אחרי מעט מאוד חומר.
הקרם נספג מהר, משאיר תחושה מעט מתוחה על הפנים, אבל בקטע טוב..
אני עוד מתלבטת איזה קרם אהבתי יותר, שניהם כיפיים..

קרם לחות לעור רגיל/שמן



Camellia - Tinted Day Cream

קרם לחות עם צבע מסדרת GREENS של אנה לוטן, בעל SPF30, שזה די גבוה ומהווה פלוס גדול למוצר..
הקרם סמיך, עם פיגמנט שנראה מאוד חזק כחומר על היד, אבל כמעט ולא נראה על הפנים. לא ראיתי טשטוש של האדמומיות שיש לי בלחיים, אבל אולי שמתי מעט מדי חומר.
בסה"כ הקרם נחמד, עם תחושה נעימה על הפנים, אם כי מעט כבדה, אני ממש מרגישה כאילו יש לי מסכת הגנה מהשמש על העור.
ממה שהבנתי מהחברה, הדגש במוצר הוא יותר הגנה מהשמש מאשראיזון צבע על הפנים, ובזה הוא עושה עבודה טובה.
אני לא יודעת אם הייתי ממליצה רכוש, אבל אני בהחלט ממליצה לנסות את המוצר.

מקדם הגנה עם צבע, בעל 30SPF

אבקת קמופלאז'

מוצר אחרון חביב, שהחבר'ה האלה שלחו לי בגודל מלא  (!!!!!)
הוא אבקת קמופלאז', שהיא בעצם מעין פודרה / מייקאפ אבקתי, באמורים להניח ישירות על הפנים עם מברשת לבחירתכם, אני נהניתי לדחוס אותה לעור עם מברשת קבוקי של מאק.
החומר מגיע בצנצנת פלסטיק עם מכסה מלחיה, שמקל על שליטה בכמות החומר שמתעופפת לה, וזה לא מסוג המלחיות שכל החומר עובר דרכן, אלא אחת שאשכרה שולטת בחומר.
הציעו לי בחברה לערבב את האבקה עם קרם לחות ליצירת מייקאפ, אך כשעשיתי את זה תקבל קרם מאוד
כבד ומסכתי, ממליצה להשתמש במוצר בצורתו המקורית כאבקה.
החומר נשאר עלי בצורה משביעת רצון אחרי משמרת של 12 שעות בעבודה, בתנאי מיזוג נוחים, ואפילו קצת קרים.
אבקת קמופלאז'



בגדול, חבורת מוצרים נפלאים, שלמיטב הבנתי גם לא מנוסים על בע"ח, ועושים עבודה פשוט טובה. קצת קשה להשיג את המוצרים מאחר והם לא נמכרים בפארמים, אבל הם בהחלט שווים את ההשקעה.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה, אך אין לי שום קשר לחברה.


ולנושא אחר.. מזמן לא העליתי לכן איזה לוק מעניין, נכון..?
אז הנה, קיבלתן :)

הפעם איפרתי את חברתי הטובה שהגיעה מקנדה, זו שאני מדברת עליה כל הזמן, ומפוצצת אותי במוצרי קוסמטיקה ואחראית שליש מהאוסף שלי..


בחרתי לעשות איפור טבעי שאפשר ללכת איתו גם לעבודה וגם לאירוע.
הלכתי עם הקווים הטבעיים של העין שלה, ונטו עברתי על הקפל הטבעי עם צלליות חומות בדרגות כהות שונות, ומשכתי את הצללית מעט כלפי הגבה בקצה הפנימי, מה שנקרא אצל ירין שחף "קפל סגור".
השתמשתי בפלטת Undress של MUA, הדיופ לפלטת נייקד הראשונה של UD, ובצלליות קרם: קולור טאטו בגוון BARELY BRANDED וצללית קרם חומה של בובי בראון בגוון STONE.



עד הפעם הבאה,
טל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה