יום שישי, 30 באוגוסט 2013

הסליק שלי: חלק א'

שלומלום לכולם :)
מי שחבר בקבוצת המכורות בפייסבוק, יודע שאחרונה עשיתי קניית ענק מאתר sleek שכללה כמעט הכל מהכל. הזמנתי מסקרה, ג'ל ליינר, עוד פלטות (יש לי כבר 4), קיטים להצללות, סמקים למיניהם ושפתונים.
החלטתי לנסות את השפתון True Colour שהומלץ על ידי Elle Beauty, חברה טובה שלי, וע"י הרבה בנות נוספות. כמובן שאני לא יודעת לקחת גוונים עדינים, וישר התחרעתי על הגוונים הכי פסיכיים ובולטים.
הצלחתי לעצור בחמישה שפתונים - 4 בגימור מאט ואחד נוסף בגימור Sheen שפחות אהבתי.
כל הגוונים רוויי צבע, נמרחים טוב על השפתיים (יש לציין שהשפתיים שלי לא יבשות, ואין לי צורך בשפתוני לחות בחודשים האחרונים). חלק מהגוונים עלולים להדגיש יובש ואני ממליצה לחפש סווטצ'ים נוספים בגוגל, כי מה שאני מציגה כאן תקף לי בלבד ואין לי אפשרות לערוב על איכות השפתון על מישהי אחרת.
 

טוב, רוצים לראות מה קניתי או לא???

השפתונים בתמונה העליונה והתחתונה *לא* נמצאים באותו סדר

מה, לא מספיקה התמונה היאמית הזו? רוצים גם אחד אחד??
טוב, נו.. בשבילכם!! <3

Vamp

אדום כהה, די דומה ל-Diva של MAC, אבל טיפה יותר כהה ונוטה לחום. גימור מאט. המריחה הראשונית לא מוציאה צבע והייתי צריכה לעבור עם הסטיק מספר פעמים (השפתון די הזיע וכל "אגלי הזיעה" נמרחו, ורק אז הגיע הצבע :P). ברגע שנמרח הצבע, התקבל אחרי שתי שכבות גוון אדום עמוק ואטום.
השפתון נמרח בקלות, לא זולג לחריצים, מה שקורה לי עם המון שפתונים, ובגלל זה אני לא משתמשת בשפתונים לחותיים בד"כ, אלא רק במאט.
הגוון בהחלט ערפדי משהו, כמו שכתבתי, אני מרגישה בו נטייה קלה לחום. זהו גוון מאוד בולט ולא כל אחת תתחבר למרות שהוא קלאסי, אבל הוא בהחלט מתאים לי ולאופי שלי :)




Exxxagerate
שפתון סגול קר, כמו קרטיב ענבים (מלאכותי לחלוטין). גוון שלא יכולתי להשאיר שם. סגול רווי, אטום, מגניב, שונה, אה כן.. הוא ממש מגניב!!
גם המריחה שלו הייתה כיפית, נעימה, הוא לא זלג ובשתי שכבות מקבלים צבע מופלא :)
צריך להיות משוגעת לגמרי כדי לצאת עם זה, אבל אין לי שום בעיה.








 Russian Roulette
אדום-אדום, סופר-קלאסי, אין אחת שלא תאהב אותו! הגוון אלגנטי, אטום ומקנה תחושה נעימה על השפתיים, לא מייבש. אין לי הרבה מה לפרט כאן. אדום מושלם שמתאים לחובבות גוונים קלאסיים, אם כי שמרניים.
הייתי אומרת שהוא דיופ די קרוב ל- Russian Red האלמותי של MAC. מה אתן אומרות?




Smother
המקבילה הסליקית והלחותית ל-Rebel של MAC, למרות שאולי זה לא נראה כך בתמונה. השפתון הזה הוא היחיד מהחמישייה שלי בגימור SHEEN. אישית, אני לא אוהבת את הגימור הזה. הוא לחותי, קצת פחות אטום ויותר שקוף מהאחרים, ואני מפחדת שיזלוג לי לחריצי השפתיים (מרחתי, צילמתי, והסרתי ע"מ לצלם את הגוון הבא). הוא די מדגיש את טיפת היובש שאולי יש לי בשפתיים. מרקם לחותי ונעים, אבל הייתי מעדיפה שיהיה מאט. תחליף ל-Rebel הוא לא יהיה אצלי, אולי חיזוק מעל, בשביל טיפת ברק לחותי.




Papaya Punch
או, כאן הייתי אמיצה. אין לי בעיה לקחת סגולים, שחורים, אדומים וכל מה שנע על הסקאלה הזו. עם כתומים וקורליים יש לי טיפה בעיה, שלא נדבר על ורודים (עדיין אל תדברו איתי על ורודים, אני עוד לא שם.). החלטתי לצאת מהקופסה שלי ולנסות גוון חדש שאין לי שום דבר קרוב אליו (בעצם, עכשיו כשאני חושבת, יש משהו סוג של קרוב אליו, של אסתי לאודר, בן יותר מ-15 שנה. לא אוהבת מבוגרים בקטע הזה...).
הגוון הקורלי ובוהק יותר במציאות מאשר מה שנראה בתמונה.הוא נמרח בקלות כמו כל המאטים, המרקם חלק והגוון אטום. ברוב אזורי השפה לפחות. נראה לי שגם הגוון הזה טיפה הדגיש את טיפת היובש שלי, עקב הגוון הניאוני-משהו שקיים אצלו. תשפטו אתן.





זהו, נגמרו לי השפתונים החדשים.. אולי אעשה פוסט שפתונים אהובים (תצפו להרבה מאק), אם יעניין אתכם :)

עד כאן חלק א' מהמדריך ה(כמעט) שלם על מוצרי SLEEK :)

אדיוס, אמיגוס!!






2 תגובות:

  1. יקירה! כמובן שראיתי במכורים. ראיתי וקינאתי קצת בפלטות הקונטור - מאוד אשמח לסקירה. כיף לקרוא אותך! ופסדר, לא אדבר אתך על ורודים........ הקורל מקסים, וגם הוומפ. מבינה את העניין עם ה'דיופ רבל' - אפילו המרקם של הרבל עצמו לחותי לי מדי.
    בכל אופן הערה קטנה - שמת קוד לא נכון לקישורית תגובות בפייסבוק. אז זה מציג איזה 4000 תגובות לא קשורות בספרדית

    השבמחק
    תשובות
    1. הקונטור קיט והסמקים יהיו בחלק ב' של סקירת סליק :)
      לגבי הקוד, אמרו לי שזה באג, זה בטיפול. מקסימום אני עוברת לוורדפרס.

      מחק