יום שני, 23 בספטמבר 2013

Little Black Dress

שלומלום חברים שלי :)
אז אחרי הרבה שהרבה אנשים דחפו אותי ותמכו בי, החלטתי שאני נכנסת גם לתחום האופנה. זה היה לי קשה, אני לא מתה על הגוף שלי, ולא שלמה איתו במיליון אחוז כמו רובנו, אבל החלטתי שפאק איט, אני נלחמת בתמונה ההזויה בראש שלי, של האנורקסיות. זה לא המודל שאני צריכה לשאוף אליו. אני מי שאני, עם הגוף שלי, מבנה העצמות שלי, עם ובלי שכבות השומן. מי שלא טוב לו, שילך לחפש מישהו שאכפת לו.

תמיד הייתי הילדה השמנה והגבוהה, תמיד עברתי את רוב האנשים סביבי בערך בראש. זה לא קל. פעם סבלתי מזה, אבל היום החלטתי שאני ממנפת את זה לטובתי, ומשתמשת בנתונים שיש לי.
החלטתי שאני מצטרפת למרים קלסון וזוהר וסילוצקי, או לפחות מנסה, ומראה שאפשר להתלבש סבבה לגמרי במידות ביניים. לא מידות גדולות. אני לא גדולה. אני ממוצעת לחלוטין, למרות מה שהמדיה מנסה לטחון לי בשכל. אני לא הר אדם. כולה מידה 42-44, על 1.78. אני מסרבת לחשוב על עצמי כענקית. כי אני פשוט לא.

את הפוסט הראשון החלטתי לעשות על מה שאני מאוד אוהבת, שמלות שחורות. יש לי חיבה מטורפת לשחור. באיפור, באופנה, בהכל. לא בגלל שזה מרזה, בגלל שמבחינתי זה קלאסי (עד שזה מגיע לשפתון שחור, לא בדיוק משהו על-זמני אלא אם כן קוראים לך מורטישיה אדאמס...). יש לי גם זיקה חזקה לאופנה גותית ואלטרנטיבית. אני לובשת מחוכים, פטיקוט, סגנון ויקטוראני, וסגנון שנושק לפטיש.

היום חסכתי מכם את השגעונות שלי, אבל זה יגיע לאט לאט...

היום אני מציגה את השמלות האהובות עלי, לא את כולן.. ואיתן תוכלו לראות אותי במאק קריון, כשתבואו לבקר :)

צילמתי היום את כל השמלות עם אותן נעליים ואותו איפור מטעמי נוחות. כן, העקב הזה נוח לי. :P


נתחיל? נתחיל...


שמלה מאריסטו שמט, עם פתח בגב ששכחתי לצלם :P
בד קליל וכיפי, עם גזרה שלטעמי מאוד מחמיאה (כל הקטע הא-סימטרי מאוד אהוב עלי), את החגורה הקלועה גנבתי מחצאית של אמא  כי זה זרם לי ביחד..


שמלת מיני מג'אמפ, שקניתי בחיפושי אחרי בגדים שחורים לקראת העבודה, כי 60% ארון שחור זה לא מספיק...



אני לא בטוחה כמה רואים את ההטבעה בבד של השמלה, אבל יש הטבעה פרחונית יפה כזו.. אולי אשתמש בזה כרקע לצילום מוצרי איפור בהזדמנות :P
הבד עבה, מעט אלסטי, אבל אני מרגישה שהשמלה מכניסה לי את הכל ושומרת על צורה.


ושמלה אחת פשוטה, כי חייבים. שמלה בגזרה ישרה ופשוטה, נקנתה ב-99 ש"ח בהוניגמן (מידה 3! הידד!!)


את השמלה הזו קניתי בבורדו רמת-גן, חנות למידות גדולות בבעלות נאווה טלפיר, אישה מקסימה, שכיף לבוא לחנות שלה. השמלה הזו מבטאת את הצד היותר רוקיסטי שלי, והיא יותר לערב. האמת.. יש סיכוי טוב שאלבש אותה בתחרות ביום ראשון :D


השמלה הזו בת שלוש שנים פלוס מינוס. החלק התחתון שלה הוא כמו חצאית כזו, מבד מאוד עבה, לא בדיוק נשפך. החלק העליון דווקא סופר נשפך, ובגלל שאני לא הכי אוהבת את החיבור באמצע, כי זה פושטי מדי, הוספתי חגורה שקניתי בקרייזי ליין ומשמשת אותי המון.



עד כאן להיום, חברים :)
אדיוס!!!

26 תגובות:

  1. מי אמר שסטייל מורטישיה אדאמס זה גרוע?
    מתה עלייך עם שמלות! ועם הזנב סוס הזה אסוף ככה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על מורטישיה, היא מהממת, רק קצת אדג'ית :P

      מחק
  2. מהממת בכל השמלות!!
    הכי אהובה עליי השמלה האחרונה
    גם בגלל הפשטות שלה
    וגם כי היא פשוט מדהימה עלייך!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      היא דווקא הכביכול סתמית, אבל ברגע שאמצא לה חגורה יהיה שמח :)

      מחק
  3. את מקסימה!

    השבמחק
  4. מ.ד.ה.י.מ.ה!! אין לי מילים, את יודעת לבחור שמלות כה מחמיאות ויפות. מחמיאות לגובה ולנתונים שלך. מאוד אהבתי את הפוסט ואני מצפה לפוסטים כאלה בעתיד ;) אחח...כמה חבל שלי לא מתאים שמלות

    השבמחק
    תשובות
    1. חכי חכי שאני אקח אותך ליום שופינג..! על גופתי את תצאי בלי שמלה :P

      מחק
  5. כלכך מחמיא לך שמלות!! כולן יפייפיות, אהבתי מאוד את החלק העליון של השמלה מבורדו, מאוד מחמיא!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהשמלה מבורדו הכי מיוחדת שם :)
      חבל שלא מצאתי את התצמיד שרצייתי לצוות לה.. ארגזים ועניינים.

      מחק
  6. תקשיבי אחותי - את מהממת! יש לך גוף חלומי! הרגליים שלך פשוט מטריפות! המבנה שלך מדהים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, תגובות כמו שלך נותנון לי המון כוח :)

      מחק
  7. כ ו ס י ת ח ל ל!!!!!!!!
    אבל לא פייר, את גם יפה, גם סקסית גם איפור ועכשיו לקחת גם את השמלות? יאללה חולירע, תשאירי גם לשאר הבלוגריות משהו... מתה עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כבודך במקומו נשאר - אני רק מתחקה אחרי ההשראה שלי <3

      מחק
  8. אני מתה עליך!! כל הכבוד על הפוסט! המראה החיצונית הוא כלום לעומת הקסם הפנימי ויש לך אותו בשפע! ואני ממש לא מבינה למה חיכית עד עכשיו, הרי את גבוהה ויש לך גוף מהמם כמו שהוא ואת נשית וסקסית ומגניבה והשמלה האחרונה פשוט הרסה-אותי-לגמרי! וואו, אין מילים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה שלי!!
      לצערי המראה החיצוני שלי בתכל'ס לא מי יודע מה משפיע על השדים שמתרוצצים הראש, המדיה מכניסה לנו מודל בלתי אפשרי ולשם כולנו שואפות הרבה פעמים, אני לומדת להתנתק מזה.

      מחק
  9. תשמעי, אחלה סטייל יש לך :-)

    השבמחק
  10. מקסימות, כולן! איזה יופי של מבחר. השלישית, הרביעית והחמישית עושות לך רגליים מהממות (אבחנה שכזאת)...

    השבמחק
  11. מהמממת כל התמונות !!! אותי כבר שבית מזמן !!!
    בהצלחה בתחרות !

    השבמחק
  12. מהממת כזו, יפהפיה :)
    השמלות נורא מחמיאות וזה נהדר איך שאת מתאימה אותן לגוף שלך.
    אהבתי!

    השבמחק
  13. בא לי לראות אותך בסטייל צבעוני! ואת לגמרי מהממת!

    השבמחק
  14. את כזאת יפה!
    הכי אהבתי את השמלה השנייה :)

    בהצלחה בתחרות!!!

    השבמחק