יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

מברשות, רבותי, מברשות!!!

שלומלום לכולם!!!

מאז תחילת הבלוג אני מדברת המון על מוצרי איפור וטיפוח, מראות איפור וכל מה שבעניין. אבל עוד לא דיברתי על מברשות - אלה שגורמות להכל התחבר ולהפוך לקסם...
אני מחזיקה בארסנל קרוב ל-100 מברשות, ואני משתמשת ברובן ביומיום.

צלליות יפות וחומרים פיגמנטיים זה טוב ויפה, אבל השאלה איך משתמשים בחומר. לכל מוצר יש את דרך השימוש והמברשת האידיאלית עבורו. לחלקם מדובר באצבעות שלנו, צלליות וסמקי קרם לדוגמא. אני לוקחת ומר עם האצבע, מניחה נקודה על הלחי, ומטשטש עם Buffing Brush של Real Technique. היא בעלת סיבים סינטטיים, דחוסים, ורכים.היא מטמיעה את החומר בעור ומפזרת אותי בצורה יפה ואחידה. Pointed Foundaion Brush, שהיא קטנה, מחודדת, דקה ודי קשיחה, לא בהכרח הייתה נותנת את אותה תוצאה...

המברשות שלי מגיעות מהמון חברות, חלקן יותר יקרות, חלקן פחות. המחיר לא מהווה פקטור כאן.
יש לי כ-15 מברשות ביוטיקר, וכולן מצויינות. יש לי גם מברשות נטולות שם מאיזשהו מוכר באיביי שמשרתות אותי כבר 5 שנים בצורה מצויינת. מאק, סיגמא, סטילה וריל טכניק הן הממותגות בחבורה, אבל זה לא מה שעושה אותן ליותר או פחות טובות.


Real Technique
הוזמנו מאתר IHerb. אני מאוד מרוצה מהן. אני משתמשת בהן בעיקר לפודרה וסמקים, פחות להצללות ומייקאפ.
מברשות שמעוצבות בצורה מקסימה, צבעוניות וכיפיות בעין.
המברשות עצמן סינטטיות, רכות ונעימות מאוד. חלקן יותר דחוסות וחלקן יותר פלאפיות, וזה לחלוטין עניין של טעם מה מתאים לכל דבר.

החרושה ביותר היא מברשת הסומק שלהם, גדולה ורכה מאוד, משוחררת וסופר-פלאפית. היא לא דוחסת את החומר על העור אלא מניחה אותו ברפרוף, לא משנה כמה תלחצו אותה. אחריה מגיעה Domed Shadow Brush שמשמשת אותי בעיקר לטשטושים רחבים, אבל רוויי צבע.


Sigma
הזמנתי כי זה נתפס אצלי כדיופ למאק. אותה איכות, חצי מחיר. המברשות האלה הן הדבר הכי שימושי אצלי, אין יום שאנ לא משתמשת בהן. הזמנתי את קיט העיניים, ובבלאק פריידיי/סייבר מאנדיי הקרוב, אני הולכת להזמין עוד סט זהה, כי זה פשוט שימושי לי.
אם לומר את האמת, אין בסט הזה אחת שאני משתמשת בה הכי הרבה. כל הסט הזה הכי שיומשי לי מכל מה שיש לי.אין יום שאני לא מגיעה למברשות הטשטושים או ההנחה. הקניה הכי טובה שלי ללא כל ספק.


ביוטיקר
כן, ביוטיקר! יש לי קרוב ל-15 מברשות שלהם, וכולן בשימוש יומיומי אצלי. קניה מוצלחת ביותר. המברשות רכות, נעימות, מניחות ומטשטשות חומר כמו שצריך. הן עולות גרושים, אבל טובות בדיוק כמו סיגמא ומאק, ויהוו פתרון מצויין למי שרוצה להתחיל לעבוד עם מברשות ולא רוצה להשקיע יותר מדי על ההתחלה.


MAC
אין לי הרבה מברשות של מאק. 4 בגודל רגיל, ועוד חמישייה שנקנתה בסט אי-שם בשנת 2006, כשהייתי בת 16 ונסענו לאיטליה. אמא ראתה את הדוכן ורצתה לגשת ואני התנגדתי, כי משום מה חשבתי שאיל מקיאג' זה איזה הוא-הא. בשניה שנגעתי במוצר מאק הראשון שלי מכרתי את נשמתי. זה הרגע שהתחלתי להתעניין באיפור, ומשם זה התפתח לאיטו, גם אם הייתה תקופת קפאון של כמה שנים (עד סוף התיכון)


ירין שחף
מברשות שקיבלתי ללימודים, ועדיין משמשות אותי, אם כי חלקן טיפה נזנחו. מברשת הקונסילר #6 היא השימושית ביותר אצלי ואחריה #7 שהיא מברשת רכה ורחבה, מתאימה לטשטושים והנחת צבע. אני משתמשת בה בעיקר להנחת הארה על עצם הגבה. אחריה מגיעה #15 האלכסונית, שמיועדת בעיקר ליצירת זוויות ופינות  כהות.


יש לי מברשות נוספות של סטילה, אסתי לאודר, סט דו-צדדי שקיבלתי מחברה, אחת של בדיליום טולס ועוד כל מיני, אבל אלה פחות בשימוש.
הערה: חלק מהמברשות לא הספיקו לעבור שטיפה לפני הצילום והעלאת התמונות לפוסט, אלה המברשות שנמצאות בשימוש הכי תדיר, וחוץ מזה שמותר לי הפעם כי אני על ארגזים ופשוט אין לי זמן לנקות את הכל...

 עכשיו.. יש לי המון מברשות, כולן טובות ורכות ונעימות וידה-ידה-ידה. אבל צריך לנקות מדי פעם...
איך אני מנקה? מערבבת פיירי פלטינום עם איזשהו שמפו רגיל שאהבתי את הריח שלו ונמצא במבצע בסופר :P, מוסיפה מים ומנקה בתוך זה את המברשות.

הכנתי לוח עם נקודות של דבק חם, עליו אני מנקה את המברשת וזה באמת מוציא את הכל מהמברשת, ממליצה לכולם!!





אחרי שניקינו, מגיע שלב הייבוש. את המברשות אני פורסת על מגבת, כשהקצה עם השערות נשאר חופשי באוויר. בד"כ אני סוחטת את המברשות ביד ומעצבת את השיער מחדש, מה שטיפה טריקי לי במברשות פלאפיות, כי הן תמיד "מתפרעות" לי.
בדיוק בשביל זה קיבלתי לא מזמן מאתר ProShop את המוצר Brush Guard



זו בעצם רשת פלסטיק אלסטית ששומרת על צורת המברשות בזמן הייבוש ושומרת על הצורה מכווצת ומסודרת.
הייתי שמחה אם זה היה מגיע גם בגודל מתאים למברשות עיניים קטנות, כרגע זה מתאים לי רק לכל המברשות הגדולות. מברשות קשיחות לא יראו הבדל בייבוש עם או בלי הרשת, אבל במברשות הפלאפיות והרחבות היה שינוי מבחינתי, ואני בהחלט אמשיך להשתמש בזה.

הנה דוגמא למברשת שנמצאת בשימוש הכי מאסיבי ומתעלל אצלי - מברשת ברונזר של ביוטיקר שמשמשת אותי למריחת מייקאפ נוזלי:


מצד ימין - ייבוש חופשי
מצד שמאל - ייבוש עם רשת
גם על מברשות סומק היא עושה עבודה טובה:

מברשת סומק של ריל טכניק. נראית בדיוק כמו ביום שקניתי אותה, בעזרת הרשת




לסיכום, מברשות טובות, לא משנה מה מחירן, הן חובה על-מנת להגיע לתוצאה טובה. תשקיעו במברשת ותשמרו עליה, זו תהיה השקעה לשנים על גבי שנים.
על ה-Brush Guard אני בהחלט ממליצה לשימוש על מברשות גדולות ורחבות. במברשות העיניים לא ראיתי שינוי גדול. המוצר הוא רב פעמי בהשקעה זעומה של 33.60 ש"ח, ואפשר להעביאר ממברשת למברשת. בסיום השימוש הרשת מתכווצת חזרה, כמעט לגודלה המקורי לפני השימוש הראשון.

קישור לקניה:
http://proshop.co.il/brush-keeper.html


עד כאן להיום,
אדיוס!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה