יום שני, 29 ביולי 2013

Back to basics

שלומלום חברים :)
איך התגעגעתי לתחושה הזו, של כיף והתרגשות לכתוב פוסט חדש. לא הייתה לי את התחושה הזו Quite some time. הייתי במעין מקום, בין השמים לארץ, מרחפת, לא בטוחה מה הולך לקרות בחיים שלי. אני לקראת כמה שינויים גדולים וזה די העסיק אותי והבלוג נדחק הצידה, כמו ערוץ הוידאו שפתחתי. אבל עכשיו אני כאן, חוזרת בכל הכוח!!! :D

היום אני סוקרת חלק ממתנת יום-ההולדת שלי, שקיבלתי מאמא. פלטת נייקד בייסיקס של UD
הרבה נאמר על הפלטה, לטוב ולרע. אחת מהסקירות שגרמו לי לרצות את הפלטה הזו עוד יותר היא הסקירה של טל פלג, שעכשיו, בעת כתיבת הפוסט, אני רואה שגם הכותרת של שתינו דומה, אבל לא נורא. :)

החלטתי להשתעשע קצת עם הצילום ולהיות יצירתית. הנחתי את הפלטה על חצאית שחברה תפרה עבורי :)


אז ככה.. קיבלתי את הפלטה הזו יחד עם פלטת נייקד הראשונה, ועכשיו יש לי את כל השלוש, ואני פשוט מאושרת :D :D
אם יהיה ביקוש, אעשה סקירה על שתי פלטות הנייקד האחרות, ואף השוואה ביניהן, אם כמה שזה יהיה קשה...

טוב, לענייננו:
פלטת הבייסיק מורכבת משש צלליות, 5 בגימור מאט ואחת בגימור סאטני מבריק במקצת, לא בהגזמה.
שלושת הגוונים הבהירים, שממוקמים בצידה השמאלי של הפלטה, יכולים שלושתם להתאים להארות ונקודת אור, זו דעתי.
שלושת הגוונים הימניים כבר מתאימים להצללות למיניהן.

צולם באור יום, יכול להיות שתתי הגוונים מעט נשטפו עקב המון אור


 VENUS - הגוון המבריק היחיד בכל הפלטה. גוון לבן שמנת עם ברק עדין ולא גס, אבל כן עלול להבליט קמטים. אני מוצאת את עצמי מכניסה אותו כמעט בכל מראה שאני יוצרת עם הפלטה הזו. לא תמיד אני מניחה את הצללית הזו על עצם הגבה, אבל כן בזווית הפנימית, כנקודת אור.

FOXY - גוון שמנת מאט עם תת גוון צהבהב. הצללית הזו מתאימה לי כגוון הארה על עצם הגבה, אבל כזה שכמעט לא רואים שקיים, כי זה די תואם את גוון העור הצהוב שלי. אני מתה על הצללית הזו!!!

W.O.S - גוון שמנת מאט עם תת גוון ורדרד. לרוב אני משתמש בגוון (או ב-NAKED 2, הצללית הבאה בתור) הזה לטשטוש הצללות מעל הקפל, ואיחוד יחד עם הגוון שעל עצם הגבה, ולפעמים על כל גלגל העין, כצללית ניטרלית שמנטרלת מעט את הצהבהבות שלי. גוון טיפה פחות שימושי אצלי.

NAKED 2 - גוון חום אפרפר, טואופ שכזה. אני אוהבת את הגוון הזה להצללות אף, כשאני עושה כאלה, או להצללות מאוד רחבות ואווריריות, כשמעליה אני עולה עם אחת הצלליות הכהות עם מברשת טשטוש קטנה ומדוייקת יותר. אני אוהבת הצללות הדרגתיות ולא חדות. בהחלט צללית שימושית, ואני אוהבת אותה מאוד :)

FAINT - גוון חום קר, לא כהה מדי ולא בהיר מדי. בעל נוכחות. אין לוק של הפלטה שהצללית הזו לא נכנסת בו!!! היא ממאוד שימושית לי, ואני מוצאת את עצמי  עושה איתה הצללות קפל שנראות ממש טבעיות ומוצלחות. תענוג.

CRAVE - הגוון הכהה ביותר בחבורה. שחור-חום, כמו שאני רואה אותו. הגוון הזה מעולה כשאני רוצה לעשות קו אייליינר דק עם צללית, או להכהייה רצינית של הפינה. צללית טובה, לא שחורה-שחורה, כמו שציינתי בהתחלה, אבל למראות חומים היא אידיאלית.



בסה"כ אני מאוד מרוצה מהפלטה הזו ומוצאת את עצמי ניגשת אליה כמעט כל יום. כיף לי איתה, הנשורת לא מי-יודע מה, הצלליות פיגמנטיות, נעימות ונמרחות כמו שצריך. קניה טובה בהחלט, גם לקהל המבוגר יותר (כן, אמא, יש לך אישור לקנות את הפלטה הזו. כן, לקנות! זאת שלי, תשיגי לך אחת משלך!)


הייתי חייבת להוסיף את התמונה הזו, אני מרגישה שהיא יצא ממש יפה ומחמיאה :P



לרוב אני משתמשת בפלטה הזו למראות טבעיים וסופר-עדינים, אבל יש לי חשק עז לנסות לעשות איתה מראה מעושן - CRAVE על כל גלגל העין, טשטוש בקפל עם FAINT, מעליה NAKED 2 ועל העצם הגבה תערובת של FOXY ו-W.O.S. נראה איך יצא :)

מה אתן חושבות על הפלטה הזו, ועל UD בכלל? אשמח לתגובות, הערות והארות.

עד כאן להיום,
אדיוס!


עדכון: הנה תמונה של הלוק שעליו כתבתי למעלה, מוזמנים להצביע לי באתר :)

5 תגובות:

  1. פלטה מהממת! אני זוממת עליה כשאהיה באיטליה :)
    תודה על הסקירה, עזרת לי מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שיכולתי לעזור :)
      הפלטה הזו פשוט מושלמת, תענוג לעבוד איתה...

      מחק
  2. אוהבת אותה ממש! כל איפור שאני עושה עם צלליות (עכשיו בקיץ הרבה פחות) אני משתמשת בצללית אחת מרכזית מנייקד 1 או מקור אחר וכל מה שמסביב ממנה. לא צריך יותר מזה! אני גם בהתחלה השתמשתי המון ב-venus להארות אבל בזמן האחרון מוצאת את עצמי משתמשת יותר ב-WOS בשביל זה. לא יודעת למה, זה פשוט נראה לי טבעי ומחמיא יותר. אניאוואי יופי של תמונות וסקירה, אבל חסרה לי התמונה של המראה שאת מאיימת ליצור עם הפלטה. יאללה לעבודה :) xo

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הולכת לעשות את זה עכשיו :D
      זה רעיון שעלה לי במהלך הכתיבה..

      מחק
  3. אני ממש אוהבת את הפלטה הזאת, למרות שבהתחלה קצת חששתי ממנה. אני לא רגילה כבר לגווני הניוד.. ורכשתי אותה רק כי אזל המלאי של הנייקד מספורה איפה שהייתי.. למדתי לאהוב אותה על כל גווניה (הנייקד בייסיקס, כן? :P)
    החודש הצלחתי לרכוש לעצמי גם את הנייקד הנשגבת ;)

    השבמחק